Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimandl, Václav
dc.contributor.authorKůrka, Martin
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:21Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:21Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45901
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zmapováním distanční výuky anglického jazyka na středních školách s důrazem na roli online technologií při této výuce. Realizoval jsem šest polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s vytipovanými učiteli anglického jazyka. Vybral jsem je na základě dotazníkového šetření mezi studenty prvního ročníku vysoké školy, kteří maturovali z anglického jazyka a měli možnost mi poskytnout kontakt na jejich bývalého učitele. Dále jsem vedl pro triangulaci získaných dat rozhovory se žáky, jež v době výzkumu byli studenty těchto učitelů. Během rozhovorů mě zajímalo, jaké nástroje učitelé při distanční výuce používali, jak se s nimi seznamovali a jakým způsobem o těchto nástrojích dostávali informace. Dále jsem objasnil rozsah a metody při synchronní a asynchronní výuce, jakým způsobem se jednotlivé metody a cíle změnily vlivem distanční výuky. Také jsem se zaměřil na porovnání efektivity distanční výuky oproti prezenční výuce a na překážky bránící efektivní distanční výuce. Rovněž jsem zjišťoval pozitiva a negativa distanční výuky. V poslední řadě jsem zjistil, jaký vliv bude mít zkušenost dotazovaných na budoucí výuku anglického jazyka. V teoretické části této bakalářské práce popisuji online nástroje vhodné pro distanční výuku anglického jazyka.cze
dc.format63 s.
dc.format63 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectŠkolacze
dc.subjectonline technologiecze
dc.subjectdistanční výukacze
dc.subjectefektivitacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectSchooleng
dc.subjectonline technologieseng
dc.subjectdistance teachingeng
dc.subjectefficiencyeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectEnglish languageeng
dc.titleOnline technologie při distanční výuce anglického jazykacze
dc.title.alternativeOnline technologies in distance teaching of English languageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63245
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the mapping of distance teaching of the English language in high schools with an emphasis on the role of online technologies in this teaching. I conducted six semi-structured in-depth interviews with selected English language teachers. I chose these based on a questionnaire survey of first-year students in university who were graduating from English and had the opportunity to provide me with a contact on their former English teacher. I also conducted interviews with students who were students of these teachers at the time of the research to triangulate the data. During the interviews, I was interested in what online tools the teachers used in their distance teaching, how they became familiar with them, and how they received information about these tools. Furthermore, I explained the scope and methods in synchronous and asynchronous teaching and how each method and goal changed due to distance learning. I also focused on the comparison of the effectiveness of distance teaching versus face-to-face teaching, as well as what are the positives and negatives of distance teaching and the barriers to effective distance teaching. Lastly, I found out how the respondents' experience will affect the future of English language teaching. The theoretical part of this bachelor thesis describes online tools suitable for distance teaching of the English language.eng
dc.date.accepted2022-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-ITucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDobiáš, Václav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam