Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrášková, Vladimíra
dc.contributor.authorBřinek, Michal
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:22Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:22Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45906
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku vyučování finanční gramotnosti na 2. stupni základních škol a je určena především jako podklad pro učitele, kteří hledají inspiraci pro výuku finanční gramotnosti. Práce vychází z revidované verze Standardu finanční gramotnosti z roku 2017, a tedy i z Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Aktivity jsou vystaveny na doporučeních, která jsou charakterizována v dokumentu Metodická doporučení pro výuku finanční gramotnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů a dále na to, kdo by měl být vzděláván ve finanční gramotnosti. V teoretické části je také vymezeno, co by se mělo vyučovat na 2. stupni základních škol z oblasti finanční gramotnosti a také na to, jakým způsobem je dobré výuku vést. Praktická část bakalářské práce obsahuje sedm aktivit, které byly vytvořeny v souladu s dokumenty popsanými v teoretické části. Aktivity se zaměřují na různé části Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a snaží se pokrýt co největší část učiva.cze
dc.format54
dc.format54
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfinanční gramotnostcze
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícze
dc.subjectStandard finanční gramotnosticze
dc.subjectmetodická doporučenícze
dc.subjectvýukové metodycze
dc.subjectfinanční vzdělávánícze
dc.subjectvzdělávací aktivity.cze
dc.subjectfinancial literacyeng
dc.subjectGeneral education program for elementary educationeng
dc.subjectStandard of the financial literacy for elementary educationeng
dc.subjectmethodical recommendationeng
dc.subjectteaching methodeng
dc.subjectfinancial educationeng
dc.subjecteducational activitieseng
dc.titleVýukové aktivity pro podporu finanční gramotnosti žáků 2. stupně ZŠcze
dc.title.alternativeEducational activities increasing financial literacy for upper primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63277
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis focuses on problems of teaching financial literacy at the second grade of elementary school. It is primarily intended for teachers who look for inspiration for teaching financial literacy. The thesis is based on documents called Standard of the financial literacy for elementary education from 2017 and General education program for elementary education from 2021. Activities are based on recommendations described in a document Methodical recommendation for teaching financial literacy from 2013. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part is focused on defining basic terms and who should be educated in financial literacy. There is also defined what should be taught in financial literacy at the second grade of elementary school and how it should be taught. The practical part contains seven activities which were created according to documents described in the theoretical part. Activities are focused on various parts of a document called General education program for elementary education from 2021 and they are trying to cover as much of the curriculum as possible.eng
dc.date.accepted2022-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMu-ITucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKazda, Martin


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam