Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVácha, Zbyněk
dc.contributor.authorZástěra, Štěpán
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:23Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:23Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45907
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit znalosti o fotosyntéze u žáků na 2. stupni ZŠ. V literárním přehledu je popsána fotosyntéza a její fáze, její zařazení do RVP, výskyt fotosyntézy v učebnicích a miskoncepce žáků o fotosyntéze. Metodika popisuje dotazníky pro žáky i učitele, dále organizaci dotazování ve školách a vyhodnocení výsledků. Výsledková část obsahuje vyhodnocení vybraných otázek z dotazníku. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 186 žáků z pěti základních škol. Vyhodnocení dotazníků potvrzuje výskyt miskoncepcí u žáků na téma fotosyntéza, které jsou zmíněny v literárním přehledu, v dotazovaných školách. Dále z dotazníku vyplývá, že žáci by ocenili jinou formu výuky botaniky v předmětu přírodopis (výuka s reálnými přírodninami, kvízy, laboratorními či terénními úlohami).cze
dc.format70 s. (78 051 znaků)
dc.format70 s. (78 051 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfotosyntézacze
dc.subjectmiskoncepcecze
dc.subjectvýuka přírodopisucze
dc.subjectžáci 2. stupně základní školycze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectphotosynthesiseng
dc.subjectmisconceptioneng
dc.subjectbiology teachingeng
dc.subjectupper primary school studentseng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.titleSonda žákovských znalostí fotosyntézy suchozemských rostlin na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeA probe of pupils' knowledge of photosynthesis of terrestrial plants at upper primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63278
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor's thesis is to use a questionnaire survey to determine the bachelor's knowledge of photosynthesis of pupils at the 2nd grade of primary school. The literature review describes photosynthesis and its phases, its inclusion in the FEP, the occurrence of photosynthesis in textbooks and misconceptions of students about photosynthesis. The methodology describes questionnaires for students and teachers, as well as the organization of surveys in schools and evaluation of results. The final part contains an evaluation of selected questions from the questionnaire. There were 186 pupils from five primary schools who took part in the questionnaire survey. The evaluation of the questionnaires confirms the occurrence of misconceptions among pupils regarding photosynthesis, which are mentioned in the literature review, at the interviewed schools. Furthermore, the questionnaire shows that students appreciated another form of teaching botany in the subject of biology (teaching with real natural products, quizzes, laboratory tasks).eng
dc.date.accepted2022-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřu-TVZucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programTělesná výchova a sportcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeChmelová, Štěpánka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam