Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrázdná, Radka
dc.contributor.authorKrejčíková, Jitka
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:28Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:28Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45920
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo teoreticky zpracovat specifika dítěte a žáka se zrakovým postižením, a tato teoretická východiska následně vztáhnout k výuce žáků se zrakovým postižením ve vzdělávací oblasti Člověk a příroda. Na základě těchto teoretických východisek pak bylo dílčím cílem vytvořit adaptované didaktické materiály a pomůcky vybraných vzdělávacích obsahů této oblasti, využít je ve vzdělávacím procesu a zhodnotit je. Vybranými vzdělávacími obsahy se staly Obecná biologie a genetika a Biologie hub probírané v hodinách přírodopisu 6. třídy základní školy a vytvořené adaptované didaktické materiály a pomůcky byly využity při výuce na základní škole hlavního vzdělávacího proudu pro žákyni s těžkým zrakovým postižením s IV. stupněm podpůrných opatření a asistentem pedagoga.cze
dc.format54
dc.format54
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZrakové postiženícze
dc.subjecttyflografikacze
dc.subjectvzdělávací oblast Člověk a přírodacze
dc.subjectVisual impairmenteng
dc.subjecttactile graphicseng
dc.subjectbiologyeng
dc.titleAdaptace didaktických materiálů vybraných vzdělávacích obsahů pro vzdělávací oblast Člověk a příroda pro žáky se zrakovým postižením v základním vzdělávánícze
dc.title.alternativeAdaptation of didactic materials of selected educational contents for the educational area Man and Nature for visually impaired pupils in basic educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64024
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor theses was to compile theoretical data about specifics of children and pupils with visual impairment and consequently relate it to the educational process of pupils with visual impairment in sciences at primary school. On the basis of that the partial aim was to creat adapted didactic material for teaching sciences, to use it in practice and to evaluate the results. The adapted didactic material was focused on subcellular and cellular biology and on mycology and was used during the lessons of biology in the sixth grade of primary school with inclusion of a girl with severe visual impairment.eng
dc.date.accepted2022-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMalinovská, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam