Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHošpesová, Alena
dc.contributor.authorSobotková, Veronika
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:30Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:30Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45925
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je na základě zjištění z dotazníkového šetření vytvořit vzdělávací nabídku činností, které podporují rozvíjení matematické pregramotnosti dětí v předškolním věku. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů matematická pregramotnost v předškolním věku, seznamuje s inspirativními přístupy z montessori pedagogiky a s vývojovými charakteristikami dětí, které jsou důležité pro jejich rozvíjení. Jsou zde formulovány požadavky na kompetence učitelů mateřských škol a dále jsou nabízeny možnosti využití digitálních technologií při rozvíjení matematické pregramotnosti v předškolním vzdělávání. Praktická část obsahuje vzdělávací nabídku činností, která je zaměřena na geometrické tvary, časovou a prostorovou orientaci, třídění a porovnávání, čísla a počty.cze
dc.format66 s. + 4 s. (Příloha č. 1)
dc.format66 s. + 4 s. (Příloha č. 1)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmatematická pregramotnostcze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectučitelé mateřských školcze
dc.subjectmathematical pre-literacyeng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectpreschool teacherseng
dc.titleUčitelé mateřských škol a rozvíjení matematické pregramotnosticze
dc.title.alternativeKindergarten teachers and the development of mathematicaleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64177
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor´s thesis is to create an educational offer of activities that support the development of mathematical pre-literacy of preschool children. Particularly, it is based on findings of the questionnaire survey. The theoretical part deals with the definition of mathematical pre-literacy at preschool age and introduces the developmental characterictics of children, which are important for its development. Moreover, the thesis formulates requirements for the competencies of kindergarten teachers. In addition, the theoretical part summarizes inspiring approaches of Montessori pedagogy and offers the possibility of using digital technologies in the development of mathematical preliteracy in preschool education. The practical part contains an educational offer of activities, which are focused on geometrical shapes, spatial and temporal orientation, sorting and comparison, numbers and counting.eng
dc.date.accepted2022-04-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeWaldaufová, Petra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam