Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorFremrová, Eliška
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:35Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:35Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45937
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je popsání poruchy ADHD, a to především u dětí na druhém stupni základní školy. Práce bude obsahovat vymezení pojmu samotné příčiny a projevy vzniku poruchy ADHD. Dále se v teoretické části zaměřím na jednotlivé zdravotní problémy, které jsou s poruchou spjaty. Pokusím se popsat zvládání studia jedinců s ADHD a prvky, které těmto žákům napomohou k lepšímu studiu. Zaměřím se i na hodnocení žáků a následně i domácí přípravu. Praktická část je věnována polostrukturovaným rozhovorům zkušených učitelů, týkajícím se jedinců s ADHD a jejich zapojení do kolektivu vrstevníků, tedy vzájemné integrace žáka s ADHD s kolektivem a následně i vzájemný vztah žáka s ADHD ve spolupráci s učitelem.cze
dc.format52 s. (94 080 znaků)
dc.format52 s. (94 080 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectADHDcze
dc.subjectporucha chovánícze
dc.subjectdruhý stupeňcze
dc.subjectADHDeng
dc.subjectbehaviour disordereng
dc.subjectsecondary schooleng
dc.titleDítě s diagnózou ADHD na 2. stupni základní školycze
dc.title.alternativeA child diagnosed with ADHD at Secondary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64504
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to describe ADHD disorder, especially in children in the second grade of primary school. The thesis will include defining the concept of the actual causes and manifestations of ADHD disorder. Furthermore, in the theoretical part I will focus on the different health problems that are associated with the disorder. I will try to describe the coping of studying of individuals with ADHD and the elements that will help these pupils to study better. I will also focus on the assessment of pupils and subsequently home preparation. The practical part is devoted to semi-structured interviews of experienced teachers concerning individuals with ADHD and their integration into the peer group, i.e. the integration of the pupil with ADHD with the peer group and then the interaction of the pupil with ADHD in collaboration with the teacher.eng
dc.date.accepted2022-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBílková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam