Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorRemtová, Sabina
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:39Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:39Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45947
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit, jaké mají pedagogové mateřských škol povědomí o problematice ohrožených rodin, zdali již měli či mají zkušenost s dítětem z ohrožené rodiny, jak dítě z ohrožené rodiny poznají, jakým způsobem postupují nebo by postupovali v případě ohroženého dítěte a jaká je informovanost pedagogů v souvislosti s touto problematikou. Teoretická část bakalářské práce obsahuje kapitoly týkající se rodiny, ohrožené rodiny, možnosti pomoci ohroženým rodinám, sociálně-právní ochrany dětí, mateřských škol a předškolního vzdělávání. Praktická část bakalářské práce obsahuje výsledky smíšeného výzkumného šetření. Pro kvantitativní část je použita metoda dotazníkového šetření, výzkumný soubor je tvořen pedagogy mateřských škol. Pro kvalitativní část je použita metoda rozhovoru. Rozhovory jsou vedeny s učitelkami mateřských škol, které již mají zkušenost s dítětem z ohrožené rodiny. Dílčím doplněním jsou výsledky z realizovaného rozhovoru s vyšetřovatelkami z oddělení obecné kriminalistiky.cze
dc.format64 s.
dc.format64 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrodinacze
dc.subjectohrožená rodinacze
dc.subjectsociálně-právní ochrana dětícze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectendangered familyeng
dc.subjectsocial and legal protection of childreneng
dc.subjectkindergarteneng
dc.titleDítě z ohrožené rodiny v mateřské školecze
dc.title.alternativeChild from an endangered family in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64629
dc.description.abstract-translatedThe goal of this bachelors thesis is to find out how aware kindergarten teachers are of the issue of endangered families. Whether they have ever had the experience of dealing with a child from an endangered family, how to recognize a child from an endangered family, what procedures apply, and how informed pedagogues are on this topic. The theoretical part of this bachelor's thesis includes chapters on family, endangered family, the options of helping endangered families, social and legal protection of children, kindergartens, and pre-school education. The practical part of this bachelor's thesis includes the results of a mixed methods research. The quantitave part utilises the method of survey with the control group comprising of kindergarten pedagogues. The quantitative part utilises the method of interview. The participants of the interviews are kindergarten teachers, who already have an experience with a child from an endangered family. There also is an addendum, which presents the results of an interview made with investigators from the criminology department.eng
dc.date.accepted2022-04-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam