Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorWaldaufová, Petra
dc.contributor.authorKoktavá, Květoslava
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:40Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:40Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45948
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje tématu Lidová píseň jako prostředek rozvoje dramatických a sociálních dovedností dětí vpředškolním věku. Vteoretické části se práce zabývá charakteristikou současného pojetí předškolního vzdělávání s ohledem na dramatickou a hudební výchovu, dramatickou výchovou a jejím vymezením, sociálním učením a prosociálním chováním dětí předškolního věku. Ve druhé části autorka popisuje hudební činnosti a píseň jako motivační činitel k rozvoji sociálních dovedností. V praktické části je vytvořený program postavený na práci s lidovou písní prostřednictvím metod dramatické výchovy, který podporuje rozvoj sociálních dovedností a prosociálního chování. V průběhu realizace činností a následné podrobné reflexe je využito metody pozorování, rozhovoru a analýzy edukačních materiálů. Každá část je podrobně reflektována s ohledem na konkrétní vzdělávací výstupy každého dítěte.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectLidová píseňcze
dc.subjectdramatické činnosticze
dc.subjecthudební činnosticze
dc.subjectRVP PVcze
dc.subjectFolk songeng
dc.subjectdramatic activitieseng
dc.subjectmusical activitieseng
dc.subjectframework educational program for preschool education (RVP PV)eng
dc.titleLidová píseň jako prostředek rozvoje dramatických a sociálních dovedností dětí v předškolním věku.cze
dc.title.alternativeFolk song as a means of developing dramatic and social skills of preschool children.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64774
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with the topic Folk song as a means of developing dramatic and social skills of preschool children. The theoretical part deals with the characteristics of the current concept of preschool education with regard to drama and music education and its definition, social learning prosocial behaviour of preschool children. In the second part, author describes musical activities and song as a motivating factor for the development of social skills. In the practical part, a program is created based on working with folk songs through the methods of drama education, which supports the development of social skills and prosocial behaviour. During the implementation of activities and subsequent detailed reflection, the method of observation, interview and analysis of educational materials is used. Each part is reflected in detail regarding the specific educational outcomes of each child.eng
dc.date.accepted2022-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJanoušková, Monika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam