Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorWaldaufová, Petra
dc.contributor.authorSpurná, Lucie
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:41Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:41Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45950
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na využití písně v rozvoji tvořivosti dětí v předškolním věku. Cílem práce je charakterizovat a poukázat na význam a možnosti propojování hudebních a dramatických činností dětí předškolního věku k rozvoji tvořivosti. Obsahem teoretické části je tvořivost a její vymezení, charakteristika současného pojetí předškolního vzdělávání s ohledem na rozvoj tvořivosti, charakteristika vývojových zvláštností předškolního dítěte, dramatická výchova a její vymezení, prožitkové a kooperativním učení dětí v předškolním věku prostřednictvím dramatické výchovy a hry. Práce se dále věnuje písni, její charakteristice a hudebním činnostem v mateřské škole. V praktické části je vytvořen program, kde je využito písně v rozvoji tvořivosti dětí v předškolním věku pomocí metod dramatické výchovy a hudebních činností s přihlédnutím ke specifice předškolního vzdělávání. Tento program je ověřený v praxi mateřské školy. V průběhu realizace činností a následné podrobné evaluace je využito metody pozorování, rozhovoru a analýzy edukačních materiálů. Každá část je podrobně reflektována s ohledem na konkrétní vzdělávací výstupy pro dítě.cze
dc.format58 s. (83 614 znaků)
dc.format58 s. (83 614 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdramatická výchovacze
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjecttvořivé činnosticze
dc.subjecthudební činnosticze
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectdrama educationeng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectcreative activitieseng
dc.subjectmusical activitieseng
dc.subjectpreschool childeng
dc.titleVyužití písně v rozvoji tvořivosti dětí v předškolním věkucze
dc.title.alternativeThe use of the song in the developement of creativity of preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64777
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the use of song in the development of creativity of preschool children. The aim of the thesis is to characterize and highlight the importance and possibilities of combining musical and dramatic activities of preschool children to develop their creativity. The content of the theoretical part is the definition of creativity, characteristics of the current concept of preschool education with regard to the development of creativity, characteristics of the developmental peculiarities of the preschool child, dramatic education and its definition, experiential and cooperative learning of preschool children through dramatic education and play. The thesis also discusses song, its characteristics and musical activities in the preschool. In the practical part, a program is developed where song is used in the development of creativity of preschool children through the methods of dramatic education and musical activities, taking into account the specificity of preschool education. This program is proven in the practice of kindergarten. During the implementation of activities and subsequent detailed evaluation, the method of observation, interview and analysis of educational materials is used. Each part is reflected in detail with regard to specific educational outcomes for the child.eng
dc.date.accepted2022-04-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJanoušková, Monika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam