Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorBoubalíková, Andrea
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:42Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:42Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45953
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou klimatu třídy v mateřské škole. Teoretická část, která vychází z odborné literatury představuje klima školy, klima třídy a aktéry klimatu především v kontextu mateřské školy. Závěr teoretické části se věnuje metodám diagnostiky klimatu. V praktické části je představeno kvalitativní šetření, které se například skládá z pozorování, rozhovoru a analýzy výsledků činností. Cílem kvalitativního šetření je předložení možností diagnostiky klimatu v mateřské škole a jak vnímají klima třídy učitelky mateřské školy a asistent pedagoga.cze
dc.format61 s. (126 803) 8 s. (přílohy)
dc.format61 s. (126 803) 8 s. (přílohy)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectklimacze
dc.subjectatmosféracze
dc.subjectprostředícze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjecttřídacze
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectclimateeng
dc.subjectatmosphereeng
dc.subjectambienceeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectclassroomeng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjectpedagogueeng
dc.subjectchildeng
dc.titleKlima třídy v mateřské školecze
dc.title.alternativeClassroom climate in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64789
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is aimed at the issue of classroom climate in kindergarten. The theoretical part is based on professional literature. It presents the school climate, classroom climate and climate actors, especially in the context of kindergarten. The theoretical part also deals with methods of climate diagnostics. The practical part presents a qualitative research, which consists, for example, of observation, interview and analysis of the results of activities. The aim of practical part is to present the possibilities of climate diagnostics in kindergarten, the perception of the classroom clime by kindergarten teachers and teaching assistants.eng
dc.date.accepted2022-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLietavcová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam