Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorTejkalová, Michaela
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:43Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:43Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45955
dc.description.abstractTato práce je zaměřená na preventivní programy proti šikaně ze zahraničí, ale i z České republiky (KiVa, Hradecký model, SAVE a Bulli & Pupe). Tyto programy budeme porovnávat mezi sebou a z výsledků zjistíme jaká je efektivita těchto programů. V teoretické části dojde k obecnému seznámení s pojmy jako je šikana a prevence. Právě díky tomu se můžeme v praktické části přesunout na porovnávání jednotlivých preventivních programů proti šikaně podle daných kritérií. Z výsledků poté můžeme vyvodit odpovědi na stanovené výzkumné otázky. Respektive v čem se shodují a v čem se jednotlivé preventivní programy proti šikaně liší a zda je možné aplikovat vybrané preventivní programy i v českém školství.cze
dc.format48 s. (79 609 znaků)
dc.format48 s. (79 609 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectŠikanacze
dc.subjectpreventivní programycze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectkomparacecze
dc.subjectBullyingeng
dc.subjectprevention programseng
dc.subjectprevenetioneng
dc.subjectcomparisoneng
dc.titlePreventivní programy proti šikaněcze
dc.title.alternativePrevention programs against bullyingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64830
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on anti-bullying prevention programmes from abroad, but also from the Czech Republic (KiVa, Hradecký model, SAVE and Bulli & Pupe). We will compare these programs with each other and from the results we will find out what is the effectiveness of these programs. In the theoretical part we will have a general introduction to concepts such as bullying and prevention. It is thanks to this that we can move on in the practical part to comparing different anti-bullying prevention programs according to the given criteria. From the results we can then draw answers to the research questions. In what ways do they coincide and in what ways do the individual anti-bullying prevention programmes differ and whether it is possible to apply the selected prevention programmes in the Czech school system.eng
dc.date.accepted2022-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHynek, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam