Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLaibrt, Lukáš
dc.contributor.authorBechyně, Roman
dc.date.accessioned2025-03-06T07:58:12Z
dc.date.available2025-03-06T07:58:12Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46000
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá postavením učitele očima rodičů žáků 2. stupně ZŠ. V teoretické části je stručně popsán vývoj pedagogické profese od starověku po současnost. Dále se teoretická část věnuje současnému školství, jeho problematice v otázkách platů, statusu a respektu pedagogických pracovníků. Samostatnou kapitolu tvoří distanční výuka, která popisuje její průběh od března 2020 po její oficiální ukončení v březnu 2022, představuje pozitiva i negativa, se kterými se muselo školství vypořádat. Teoretickou část uzavírá krátké představení Strategie 2030+ a její vize do budoucnosti v oblasti školství. Praktická část interpretuje názory rodičů žáků na 2. stupni ZŠ na distanční výuku, zaznamenává jejich změnu názoru na učitele jejich dítěte a celkové změny ve vzdělávacím procesu z jejich pohledu.cze
dc.format62
dc.format62
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdistanční výukacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectplaty učitelůcze
dc.subjectstatus a respekt učitelecze
dc.subjectrodičecze
dc.subjectdistance learningeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectteacher salarieseng
dc.subjectstatus and respect of teacherseng
dc.subjectparentseng
dc.titlePostavení učitele očima rodičů žáků 2. stupně ZŠcze
dc.title.alternativeThe teacher´s position throughout the parents eyes of children at lower secondary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65513
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the position of the teacher through the eyes of the parents of pupils of the lower secondary school. The theoretical part briefly describes the development of the pedagogical profession from antiquity to the present. Furthermore, the theoretical part deals with contemporary education, its issues in terms of salaries, status and respect of teaching staff. A separate chapter consists of distance learning, which describes its course from March 2020 to its official completion in March 2022, presents the positives and negatives that the school system had to deal with. The theoretical part concludes with a short presentation of the 2030+ Strategy and its vision for the future of the education sector. The practical part interprets the opinions of parents of pupils at the lower secondary school on distance learning, records their change of opinion about their child's teacher and overall changes in the educational process from their point of view.eng
dc.date.accepted2022-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-NJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProcházka, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam