dc.contributor.advisor | Laibrt, Lukáš | |
dc.contributor.author | Přechová, Romana | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:58:12Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:58:12Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46001 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na výuku s pomocí moderních technologií na ZŠ
z pohledu učitele. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako pedagogika, výuka, moderní technologie, učitel a stručně popsán rozdíl mezi tradiční a moderní výukou. Následně je velká část věnována popisu jednotlivých moderních technologií, které se při výuce často využívají. Další kapitola se zaobírá slabými místy a nevýhodami moderních technologií. Závěr teoretické části tvoří kapitola, která se zabývá vybranými online technologiemi. Součástí bakalářské práce je rovněž praktická část, jejímž cílem je zjistit, jaký vztah mají učitelé ZŠ k moderním technologiím. Použit je zde kvantitativní výzkum, a to formou dotazníku. | cze |
dc.format | 56 s. | |
dc.format | 56 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | moderní výuka | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | učitelé | cze |
dc.subject | moderní technologie | cze |
dc.subject | počítače | cze |
dc.subject | tablety | cze |
dc.subject | projektory | cze |
dc.subject | modern teaching | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | teachers | eng |
dc.subject | modern technologies | eng |
dc.subject | computers | eng |
dc.subject | tablets | eng |
dc.subject | projector | eng |
dc.title | Výuka s pomocí moderních technologií na základní škole z pohledu učitele | cze |
dc.title.alternative | Teaching with the help of modern technologies in primary school from the perspective of the teacher | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 65523 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses on teaching with the help of modern technologies in primary school from the teacher's perspective. The theoretical part defines basic concepts such as pedagogy, teaching, modern technology, teacher and briefly describes the difference between traditional and modern teaching. Subsequently, a large part is devoted to the description of selected modern technologies that are often used in teaching. The next chapter deals with the weaknesses and disadvantages of modern technologies. The theoretical part concludes with a chapter dealing with selected online technologies. The bachelor thesis also includes a practical part, which aims to find out how primary school teachers relate to modern technologies. Quantitative research is used here, in the form of a questionnaire. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zu-AJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Žlábková, Iva | |