Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLaibrt, Lukáš
dc.contributor.authorPřechová, Romana
dc.date.accessioned2025-03-06T07:58:12Z
dc.date.available2025-03-06T07:58:12Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46001
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na výuku s pomocí moderních technologií na ZŠ z pohledu učitele. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako pedagogika, výuka, moderní technologie, učitel a stručně popsán rozdíl mezi tradiční a moderní výukou. Následně je velká část věnována popisu jednotlivých moderních technologií, které se při výuce často využívají. Další kapitola se zaobírá slabými místy a nevýhodami moderních technologií. Závěr teoretické části tvoří kapitola, která se zabývá vybranými online technologiemi. Součástí bakalářské práce je rovněž praktická část, jejímž cílem je zjistit, jaký vztah mají učitelé ZŠ k moderním technologiím. Použit je zde kvantitativní výzkum, a to formou dotazníku.cze
dc.format56 s.
dc.format56 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmoderní výukacze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectučitelécze
dc.subjectmoderní technologiecze
dc.subjectpočítačecze
dc.subjecttabletycze
dc.subjectprojektorycze
dc.subjectmodern teachingeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectteacherseng
dc.subjectmodern technologieseng
dc.subjectcomputerseng
dc.subjecttabletseng
dc.subjectprojectoreng
dc.titleVýuka s pomocí moderních technologií na základní škole z pohledu učitelecze
dc.title.alternativeTeaching with the help of modern technologies in primary school from the perspective of the teachereng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65523
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on teaching with the help of modern technologies in primary school from the teacher's perspective. The theoretical part defines basic concepts such as pedagogy, teaching, modern technology, teacher and briefly describes the difference between traditional and modern teaching. Subsequently, a large part is devoted to the description of selected modern technologies that are often used in teaching. The next chapter deals with the weaknesses and disadvantages of modern technologies. The theoretical part concludes with a chapter dealing with selected online technologies. The bachelor thesis also includes a practical part, which aims to find out how primary school teachers relate to modern technologies. Quantitative research is used here, in the form of a questionnaire.eng
dc.date.accepted2022-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam