dc.contributor.advisor | Petr, Jan | |
dc.contributor.author | Pletánková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:58:15Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:58:15Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46004 | |
dc.description.abstract | V bakalářské práci byly zkoumány enviromentální vzdělávací programy mateřských škol. Rozhovor a vypracovaný dotazník pro učitele se stal nástrojem pro porovnání vzdělávacích programů. Dotazník zaměřený na vztah dětí k neoblíbeným živočichům vyplnilo 35 dětí. Rozhovor s dětmi vedl k zjištění vztahu dětí k pobytu v přírodě. Výsledky dotazníků s dětmi byly porovnány s výzkumem Petry Juhasové. Výsledky byly dále zpracovány a porovnávány v souvislosti s environmentálními vzdělávacími programy v mateřských školách. | cze |
dc.format | 62 s. | |
dc.format | 62 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předškolní děti | cze |
dc.subject | živočichové | cze |
dc.subject | vztah | cze |
dc.subject | environmentální vzdělávací programy | cze |
dc.subject | pobyt venku | cze |
dc.subject | vnímání přírody | cze |
dc.subject | preschool children | eng |
dc.subject | animals | eng |
dc.subject | relationship | eng |
dc.subject | environmental education programs | eng |
dc.subject | stay outside | eng |
dc.subject | perception of nature | eng |
dc.title | Evironmentální výchova v mateřských školách s různým vzdělávacím programem | cze |
dc.title.alternative | Environmental education in kindergartens with different educational programmes | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 65529 | |
dc.description.abstract-translated | In this bachelor thesis, environmental educational programs of preschools were studied. Dialogue and a premade survey became a tool for comparison of educational programs. The survey focused on the relationship of children and less favourite animals was taken by 35 pupils. Dialogue with the pupils led to ascertainment of the children's relationship to staying in nature. Results of said surveys were compared with findings of Petra Juhasová. The results were then processed and compared in relation to environmental educational programs in preschools. | eng |
dc.date.accepted | 2022-04-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vácha, Zbyněk | |