dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Šteflová, Eliška | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:58:16Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:58:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46006 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá začleňováním dětí s potřebou podpory do běžné mateřské školy. Cílem předkládané bakalářské práce bylo zjistit, jak probíhá začleňování dětí s potřebou podpory do konkrétní mateřské školy z pohledu rodičů a učitelek. Dílčím cílem bylo zjistit, jak hodnotí rodiče a učitelé inkluzivní vzdělávání a jak nahlíží na inkluzi v předškolním vzdělávání. Výsledky šetření by měly sloužit ke zlepšení podmínek inkluzivního vzdělávání v konkrétní mateřské škole. Zároveň mohou posloužit veřejnosti pro orientaci, jak probíhá začleňování dětí s potřebou podpory a jaká mohou být poskytnuta podpůrná opatření. | cze |
dc.format | 89 s. (139 291 znaků). | |
dc.format | 89 s. (139 291 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | dítě s potřebou podpory | cze |
dc.subject | podpůrné opatření | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | the child in need of support | eng |
dc.subject | support measures | eng |
dc.subject | preschool educatio | eng |
dc.title | Začleňování dětí s potřebou podpory do běžné mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | Integrating children with special need into the standart kindergarten program | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 65621 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with inclusion of children in need of support into ordinary kindergarten. The goal of the submitted bachelor thesis was to find out how the inclusion of children in need of support goes into specific kindergarten from the perspective of parents and teachers. The component goal was to find out how the parents and teachers rate the inclusive education and how they see the inclusion in the preschool education The results of investigation should serve to improving of conditions of inklusive education in specific kindergafrten. Also, they may serve to the public for orientation how the inclusion of children in need of support goes and which support measures may be provided. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Plachá, Veronika | |