Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorŠteflová, Eliška
dc.date.accessioned2025-03-06T07:58:16Z
dc.date.available2025-03-06T07:58:16Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46006
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá začleňováním dětí s potřebou podpory do běžné mateřské školy. Cílem předkládané bakalářské práce bylo zjistit, jak probíhá začleňování dětí s potřebou podpory do konkrétní mateřské školy z pohledu rodičů a učitelek. Dílčím cílem bylo zjistit, jak hodnotí rodiče a učitelé inkluzivní vzdělávání a jak nahlíží na inkluzi v předškolním vzdělávání. Výsledky šetření by měly sloužit ke zlepšení podmínek inkluzivního vzdělávání v konkrétní mateřské škole. Zároveň mohou posloužit veřejnosti pro orientaci, jak probíhá začleňování dětí s potřebou podpory a jaká mohou být poskytnuta podpůrná opatření.cze
dc.format89 s. (139 291 znaků).
dc.format89 s. (139 291 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectdítě s potřebou podporycze
dc.subjectpodpůrné opatřenícze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectthe child in need of supporteng
dc.subjectsupport measureseng
dc.subjectpreschool educatioeng
dc.titleZačleňování dětí s potřebou podpory do běžné mateřské školycze
dc.title.alternativeIntegrating children with special need into the standart kindergarten programeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65621
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with inclusion of children in need of support into ordinary kindergarten. The goal of the submitted bachelor thesis was to find out how the inclusion of children in need of support goes into specific kindergarten from the perspective of parents and teachers. The component goal was to find out how the parents and teachers rate the inclusive education and how they see the inclusion in the preschool education The results of investigation should serve to improving of conditions of inklusive education in specific kindergafrten. Also, they may serve to the public for orientation how the inclusion of children in need of support goes and which support measures may be provided.eng
dc.date.accepted2022-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam