dc.contributor.advisor | Bílková, Zuzana | |
dc.contributor.author | Amortová, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:58:20Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:58:20Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46011 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou vrstevnických vztahů v rámci společného vzdělávání ? inkluzi, na druhém stupni základní školy.
Školní prostředí je velmi důležitý a významný činitel, který pomáhá při přechodu z dětské závislosti na dospělých a vede k samostatnosti a odpovědnosti. Významným článkem a součástí je zde třídní učitel a spolužáci, kteří společně utváří klima třídy i klima školy. Nedílnou součástí je i asistent pedagoga.
Cílem mé práce je přiblížit situace, jak se cítí žák v období pubescence ve školním prostředí a v kolektivu, jenž má diagnostikovanou lehkou mozkovou poruchou a jakým způsobem ho vnímají jeho vrstevníci. | cze |
dc.format | 53 s | |
dc.format | 53 s | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | vrstevnické vztahy | cze |
dc.subject | společné vzdělávání | cze |
dc.subject | vztahy učitel ? žák | cze |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | skupina | cze |
dc.subject | třídní klima | cze |
dc.subject | asistent pedagoga. | cze |
dc.subject | relationships between classmates | eng |
dc.subject | common education | eng |
dc.subject | relationships teacher ? pupil | eng |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | group | eng |
dc.subject | class climate | eng |
dc.subject | assistant of the teacher. | eng |
dc.title | Problematika zdravých vrstevnických vztahů v rámci/kontextu společného vzdělávání na druhém stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Healthy peer relationships within the context of inclusive education at the second stage of primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 65708 | |
dc.description.abstract-translated | The main aim of my Bachelor thesis is the issue of relationships between children of the same age within the common education ? inclusion on the secondary school.
School surroundings is a very important and significant factor, which helps childern to break out of dependence on adults and leads to self-reliance and responsibility. The significant part of the school surroundings are classmates and the class teacher. Their function is to form not only the climate of class, but also the climate of school. The inseparable part is also the assistant of the teacher.
The aim of my thesis is to describe situations how can the pubescence pupil, who has a light brain disorder feel in school surroundings and how perceive it its classmates. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Výchova ke zdraví | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kornatovská, Zuzana | |