Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBílková, Zuzana
dc.contributor.authorAmortová, Šárka
dc.date.accessioned2025-03-06T07:58:20Z
dc.date.available2025-03-06T07:58:20Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46011
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou vrstevnických vztahů v rámci společného vzdělávání ? inkluzi, na druhém stupni základní školy. Školní prostředí je velmi důležitý a významný činitel, který pomáhá při přechodu z dětské závislosti na dospělých a vede k samostatnosti a odpovědnosti. Významným článkem a součástí je zde třídní učitel a spolužáci, kteří společně utváří klima třídy i klima školy. Nedílnou součástí je i asistent pedagoga. Cílem mé práce je přiblížit situace, jak se cítí žák v období pubescence ve školním prostředí a v kolektivu, jenž má diagnostikovanou lehkou mozkovou poruchou a jakým způsobem ho vnímají jeho vrstevníci.cze
dc.format53 s
dc.format53 s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvrstevnické vztahycze
dc.subjectspolečné vzdělávánícze
dc.subjectvztahy učitel ? žákcze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectskupinacze
dc.subjecttřídní klimacze
dc.subjectasistent pedagoga.cze
dc.subjectrelationships between classmateseng
dc.subjectcommon educationeng
dc.subjectrelationships teacher ? pupileng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectgroupeng
dc.subjectclass climateeng
dc.subjectassistant of the teacher.eng
dc.titleProblematika zdravých vrstevnických vztahů v rámci/kontextu společného vzdělávání na druhém stupni ZŠcze
dc.title.alternativeHealthy peer relationships within the context of inclusive education at the second stage of primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65708
dc.description.abstract-translatedThe main aim of my Bachelor thesis is the issue of relationships between children of the same age within the common education ? inclusion on the secondary school. School surroundings is a very important and significant factor, which helps childern to break out of dependence on adults and leads to self-reliance and responsibility. The significant part of the school surroundings are classmates and the class teacher. Their function is to form not only the climate of class, but also the climate of school. The inseparable part is also the assistant of the teacher. The aim of my thesis is to describe situations how can the pubescence pupil, who has a light brain disorder feel in school surroundings and how perceive it its classmates.eng
dc.date.accepted2022-05-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKornatovská, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam