dc.contributor.advisor | Stuchlíková, Iva | |
dc.contributor.author | Sýkorová, Eliška | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:58:20Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:58:20Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46012 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce s názvem Dopad pandemie COVID-19 na psychiku učitelů se skládá z teoretické části, jež se zabývá emocemi a pracovní motivací učitelů a faktory, které je ovlivňují. Tato část dále obsahuje nástin problematiky online výuky a změny, které s sebou přinesl nečekaný příchod distanční výuky v době pandemie COVID-19. Empirická část sestává z představení použitého výzkumného designu a samotných dat, která byla sebrána pomocí polostrukturovaných rozhovorů s učiteli středních škol a následně kvalitativně zpracována. | cze |
dc.format | 49 s. | |
dc.format | 49 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Učitel | cze |
dc.subject | pandemie | cze |
dc.subject | covid-19 | cze |
dc.subject | emoce | cze |
dc.subject | pracovní motivace | cze |
dc.subject | Teacher | eng |
dc.subject | pandemic | eng |
dc.subject | covid-19 | eng |
dc.subject | emotions | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.title | Dopad pandemie Covid-19 na psychiku učitelů | cze |
dc.title.alternative | The impact of the Covid-19 pandemic on the psyche of teachers | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 65718 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis titled The impact of the COVID-19 pandemic on the psyche of teachers contains theoretic part which is focused on emotions and work motivation of teachers and factors influencing them. This part also encompasses issue of online teaching and changes brought by the distance learning during COVID-19 pandemic. The empiric part presents research design and the data that were collected through semi-structured interviews with secondary school teachers and subsequently qualitatively processed. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-11 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Psychologie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Nohavová, Alena | |