Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapežová, Nikola
dc.contributor.authorKodýtek, Miroslav
dc.date.accessioned2025-03-06T07:58:30Z
dc.date.available2025-03-06T07:58:30Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46024
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tvorbou a realizací celoročního projektu pro děti předškolního věku. Projekt se zaměřuje na proměnu vody během roku. Voda se do povědomí dětí dostává prostřednictvím environmentální výuky. Teoretická část vysvětluje termín environmentální výchovy v kontextu předškolního vzdělávání. Vymezením příkladů vztahů mezi složkami živé a neživé přírody se práce podrobně věnuje informacím, k tématu vody, její různé formy, proměny a využití. Praktická část obsahuje návrhy vhodných činností a aktivit sloužících k pochopení vztahu k přírodě, hlavně k vodě v průběhu deseti tematických týdnů, kdy každý měsíc v daném školním roce děti probírají jeden z tematických týdnů (pevné skupenství vody, kapalné skupenství vody, plynné skupenství vody, voda užitková, odpadní, původ vody, koloběh vody). U dětí byly získány v průběhu základní poznatky o přírodě, hlavně o vodě, byl prohlouben jejich pozitivní vztah k přírodě ve svém okolí. Děti pochopily, že bez vody by nebyl život.cze
dc.format85 s.
dc.format85 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvodacze
dc.subjectproměnycze
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectwatereng
dc.subjectchangeseng
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectchildeng
dc.titleCeloroční projekt pro děti předškolního věku - Proměny vodycze
dc.title.alternativeYear-round project for preschool children - water changeseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag66732
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the creation and implementation of a year-round project for preschool children. The project focuses on water transformation during the year. Water becomes known to children through environmental education. The theoretical part explains the term environmental education in the context of preschool education. By defining examples of the relationships between the components of living and inanimate nature, the work deals in detail with information on the topic of water, its various forms, changes and uses. The practical part contains suggestions of suitable activities and activities used to understand the relationship to nature, especially water during the ten thematic weeks, when each month in a given school year children discuss one of the thematic weeks (solid state of water, liquid state of water, gaseous state of water, utility water, waste water, water origin, water cycle). During the weeks, the children gained basic knowledge about nature, especially about water, and their positive attitude towards nature in their surroundings was deepened. The children understood that there would be no life without water.eng
dc.date.accepted2022-05-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMoučková, Pavlína


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam