Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRokos, Lukáš
dc.contributor.authorNavrátilová, Adéla
dc.date.accessioned2025-03-06T08:06:25Z
dc.date.available2025-03-06T08:06:25Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2021-12-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46267
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem výuky pohlavní soustavy člověka na středních školách v České republice a ve vybraných německých spolkových zemích, Bavorsku a Sasku. Cílem bylo zjistit rozdíly mezi výukou pohlavní soustavy v těchto konkrétních zemích a navrhnout vlastní výukové jednotky na toto téma a realizovat je v praxi. Rozdíly mezi českou, saskou a bavorskou výukou poskytly kurikulární dokumenty a dotazník rozeslaný mezi učitele z vybraných zemích. České kurikulární dokumenty popisují výuku pohlavní soustavy stručněji než německé a dotazníkové šetření přineslo informace o metodách, které jsou využívány při výuce. V praktické části této práce byly navrženy dvě výukové jednotky na toto téma, obsahující materiály pro studenty a metodická doporučení pro učitele. Obě jednotky byly vyzkoušené v praxi.cze
dc.format109
dc.format109
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpohlavní soustava člověkacze
dc.subjectgymnáziacze
dc.subjectstřední školycze
dc.subjectčeský vzdělávací systémcze
dc.subjectněmecký vzdělávací systémcze
dc.subjectaktivizační metodycze
dc.subjectdidaktická hracze
dc.subjecthuman reproductive systemeng
dc.subjectgrammar schoolseng
dc.subjecthigh schoolseng
dc.subjectCzech education systemeng
dc.subjectGerman education systemeng
dc.subjectactivating methodseng
dc.subjectinnovative methodseng
dc.subjecteducational gameseng
dc.titlePohlavní soustava ve výuce biologie člověka na střední školecze
dc.title.alternativeReproductive system in human biology lessons at secondary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag66906
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the topic of teaching the human reproductive system at secondary schools both in the Czech Republic and in selected German federal states, Bavaria and Saxony. The aim was first to discover the differences in teaching the reproductive system among the chosen countries and secondly to create own teaching units regarding this topic and utilize them in classes. The differences between Czech, Saxon, and Bavarian types of teaching were supported by curricular documents and a questionnaire distributed among teachers from selected countries. Czech curricular documents outline the teaching of the reproductive system more briefly compared to the German ones. The questionnaire provided specific information incorporating the methods used in teaching. Furthermore, this diploma thesis contains two fully designed teaching units, including both materials for students and methodological instructions for teachers. The practical implementation of the proposed teaching units is evaluated at the very end of this thesis.eng
dc.date.accepted2022-01-19
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství biologie pro střední školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programBiologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKonečná, Martina
dc.contributor.refereeLagnerová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam