Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorSamková, Libušecze
dc.contributor.authorNovotná, Jarmilacze
dc.contributor.authorMoraová, Hanacze
dc.date.accessioned2021-03-01T15:10:55Z
dc.date.available2021-03-01T15:10:55Z
dc.date.issued2017eng
dc.identifier.isbn978-80-7290-955-1eng
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/462
dc.description.abstractThe contribution presents some methodological issues related to a teaching experiment conducted under an educational research aiming at implementation of inquiry based mathematics education into university courses for future primary school teachers. The text introduces rudiments of inquiry based mathematics education, describes a one-year inquiry based teaching experiment which I prepared and conducted within a compulsory university course on arithmetic, and focuses on questions related to planning and performing such a course. The final part of the paper briefly mentions results of the education research associated with the experiment.eng
dc.formatp. 354-364eng
dc.language.isoengeng
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultaeng
dc.relation.ispartofInternational Symposium Elementary Maths Teaching SEMT ‘17. Proceedingseng
dc.subjectfuture primary school teacherseng
dc.subjectfuture teacher educationeng
dc.subjectinquiry based mathematics educationeng
dc.subjectteaching experimenteng
dc.subjectbudoucí učitelé 1. stupně ZŠcze
dc.subjectvzdělávání budoucích učitelůcze
dc.subjectbadatelsky orientovaná výukacze
dc.subjectvýukový experimentcze
dc.titlePlanning and conducting inquiry based mathematics course for future primary school teachers.eng
dc.title.alternativeJak připravit a vést badatelsky orientovaný kurz matematiky pro budoucí učitele 1. stupně ZŠcze
dc.typeConferenceObjecteng
dc.identifier.obd43881034eng
dc.description.abstract-translatedPříspěvek se věnuje některým metodologickým záležitostem souvisejícím s výukovým experimentem, během kterého byly do univerzitních matematických kurzů pro budoucí učitele 1. stupně ZŠ začleněny prvky badatelsky orientovaného vyučování. Příspěvek stručně představuje vymezení a historii badatelsky orientovaného vyučování, popisuje roční výukový experiment a zaměřuje se na metodologické záležitosti související s jeho plánováním a vedením. V závěru jsou stručně zmíněny výsledky dílčích pedagogických studií svázaných s experimentem.cze
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.project.IDGA14-01417S/Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výukyeng
dc.eventInternational Symposium Elementary Maths Teaching SEMT ‘17 (20.08.2017 - 25.08.2017, Praha)eng


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam