Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZeman, Stanislav
dc.contributor.authorBoušková Shrbená, Zuzana
dc.date.accessioned2025-03-06T08:54:56Z
dc.date.available2025-03-06T08:54:56Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46613
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá archetypem hrdiny, způsoby jeho vnímání a výtvarného ztvárnění žáky 1. a 2. stupně základní školy. Teoretická část mapuje archetyp hrdiny od mytologického přes superhrdinu až k současnému hrdinovi. Dále obsahuje specifika dětí mladšího a staršího školního věku, zejména v oblasti vývoje kresby a vztahu k archetypu hrdiny. Praktická část sleduje výtvarné zpracování archetypu hrdiny žáky. Nabízí možné souvislosti mezi volbou konkrétního hrdiny a osobností žáka (autora obrázku). Smíšený výzkum představuje možného hrdinu dnešních dětí školního věku.cze
dc.format95 s. (103 765)
dc.format95 s. (103 765)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMýtuscze
dc.subjectpohádkacze
dc.subjectarchetypcze
dc.subjecthrdinacze
dc.subjectmladší a starší školní věkcze
dc.subjectMytheng
dc.subjectfairytaleeng
dc.subjectarchetypeeng
dc.subjectheroeng
dc.subjectprimary pupileng
dc.subjectlower-secondary pupileng
dc.titleArchetyp hrdiny ve výtvarné tvorbě žáků 1. a 2. stupně základní školycze
dc.title.alternativeThe archetype of a hero in art produced by primary and lower-secondary pupilseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58245
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the archetype of the hero, the ways of his perception and artistic rendering by pupils of the 1st and 2nd grade of elementary school. The theoretical part of bachelor's thesis describes the archetype of the hero from the mythological to the superhero to the present hero. It also contains the specifics of children of younger and older school age, especially in drawing development and the relationship to the hero archetype. The practical part of bachelor's thesis describes the creative elaboration of the hero archetype by the pupils. It offers possible connections between the choice of a specific hero and the personality of the student (the author of the picture). Mixed research presents a possible hero for today's school-aged children.eng
dc.date.accepted2022-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKronika, Ondřej Alexandr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam