dc.contributor.advisor | Garabiková Pártlová, Margareta | |
dc.contributor.author | Pospíchalová, Adéla | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:54:59Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:54:59Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-06-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46625 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá komunikací a interakcí mezi učitelem a žákem na 2. stupni klasické základní a alternativní školy. V teoretické části jsou popsány jednotlivé pojmy: škola, učitel, žák, interakce a komunikace a u pojmu škola je také rozebrána alternativní a klasická škola. Praktická část popisuje komparaci 2. stupně klasické základní a waldorfské školy z hlediska komunikace a interakce. Cílem bylo zjistit a popsat rozdíly v komunikační kompetenci mezi učitelem a žákem. | cze |
dc.format | 51 s. | |
dc.format | 51 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Žák | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | tradiční škola | cze |
dc.subject | alternativní škola | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | Pupil | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | traditional school | eng |
dc.subject | alternative school | eng |
dc.subject | communication | eng |
dc.title | Žák, učitel na tradiční a alternativní škole | cze |
dc.title.alternative | Pupil and teacher in traditional and alternative school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 60337 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with communication and interaction between teacher and pupil at the 2nd level of classical and alternative school. The theoretical part describes the individual concepts: school, teacher, pupil, interaction and communication, and the term school is also discussed alternative and classical school. The practical part describes the comparison of the 2nd level of classical and Waldorf school in terms of communication and interaction. The aim was to identify and describe the differences in communication competence between teacher and pupil. | eng |
dc.date.accepted | 2022-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vaněčková, Olga | |