Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimandl, Václav
dc.contributor.authorShirokova, Daria
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:00Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:00Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46629
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na problematiku tvorbu výukových videí pomocí dronu a klasické kamery. V teoretické části práce jsou představeny klíčové charakteristiky videí, včetně jednotlivých základních parametrů a následného vymezení digitálních videí. Následně jsou čtenáři přiblížena edukační videa, jejich využití ve výuce a základní aspekty kvalitního edukačního videa. V praktické části práce je natočeno pět objektů na území České republiky, přičemž veškeré objekty jsou natočeny dvěma způsoby: pomocí klasické kamery a pomocí dronu. Následná videa jsou následně promítána žákům druhého stupně pro účel získání zpětné vazby pomocí diskuze s žáky a jejich vyučujícími.cze
dc.format54 s.
dc.format54 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvideacze
dc.subjectdronycze
dc.subjectedukační videacze
dc.subjectvidea ve výucecze
dc.subjectdigitální videacze
dc.subjecthistorie objektů České republikycze
dc.subjectvideoseng
dc.subjectdroneseng
dc.subjecteducational videoseng
dc.subjectvideos in teachingeng
dc.subjectdigital videoseng
dc.subjecthistory of objects in the Czech Republiceng
dc.titleTvorba výukových videí pomocí dronucze
dc.title.alternativeCreation of educational movies using a droneeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61279
dc.description.abstract-translatedThesis focuses on the issue of creating instructional videos while using a drone and a classic camera. The theoretical part of the thesis presents the key characteristics of videos, including individual basic parameters and the definition of digital videos. Afterwards, the readers are introduced to educational videos, their use in teaching and basic aspects of quality educational videos. In the practical part of the work, five objects are filmed in the Czech Republic, while all objects are filmed in two ways: using a classic camera and using a drone. These videos are then shown to second graders for the purpose of obtaining feedback through discussions with students and their teachers.eng
dc.date.accepted2022-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologie a e-learningcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePexa, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam