dc.contributor.advisor | Šimandl, Václav | |
dc.contributor.author | Shirokova, Daria | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:55:00Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:55:00Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-06-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46629 | |
dc.description.abstract | Práce se zaměřuje na problematiku tvorbu výukových videí pomocí dronu a klasické kamery. V teoretické části práce jsou představeny klíčové charakteristiky videí, včetně jednotlivých základních parametrů a následného vymezení digitálních videí. Následně jsou čtenáři přiblížena edukační videa, jejich využití ve výuce a základní aspekty kvalitního edukačního videa. V praktické části práce je natočeno pět objektů na území České republiky, přičemž veškeré objekty jsou natočeny dvěma způsoby: pomocí klasické kamery a pomocí dronu. Následná videa jsou následně promítána žákům druhého stupně pro účel získání zpětné vazby pomocí diskuze s žáky a jejich vyučujícími. | cze |
dc.format | 54 s. | |
dc.format | 54 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | videa | cze |
dc.subject | drony | cze |
dc.subject | edukační videa | cze |
dc.subject | videa ve výuce | cze |
dc.subject | digitální videa | cze |
dc.subject | historie objektů České republiky | cze |
dc.subject | videos | eng |
dc.subject | drones | eng |
dc.subject | educational videos | eng |
dc.subject | videos in teaching | eng |
dc.subject | digital videos | eng |
dc.subject | history of objects in the Czech Republic | eng |
dc.title | Tvorba výukových videí pomocí dronu | cze |
dc.title.alternative | Creation of educational movies using a drone | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61279 | |
dc.description.abstract-translated | Thesis focuses on the issue of creating instructional videos while using a drone and a classic camera. The theoretical part of the thesis presents the key characteristics of videos, including individual basic parameters and the definition of digital videos. Afterwards, the readers are introduced to educational videos, their use in teaching and basic aspects of quality educational videos. In the practical part of the work, five objects are filmed in the Czech Republic, while all objects are filmed in two ways: using a classic camera and using a drone. These videos are then shown to second graders for the purpose of obtaining feedback through discussions with students and their teachers. | eng |
dc.date.accepted | 2022-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Informační technologie a e-learning | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pexa, Petr | |