Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorČuřínová, Barbora
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:02Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:02Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46634
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem probíhá realizace primární prevence. S jakými typy rizikového chování se dotazovaní setkávají dle své zkušenosti nejčastěji. Jsou zde ukázány přínosy preventivních programů, ale i slabiny, které systém primární prevence má. Práce je rozdělena na část praktickou a teoretickou. Teoretická část je vypracována na základě odborné literatury. Věnuje se charakteristice oblastí školní prevence, jejímu dělení a subjektům, jež její realizaci mají v kompetenci. Dále typům rizikového chování, kde jsou uvedeny možné příčiny, následky a postupy řešení. Praktická část je vypracována na základě kvalitativní metody výzkumného šetření. Na základě uskutečněných preventivních programů, rozhovorů a pozorování jsou zpracovány a následně vyhodnoceny výzkumné otázky, které jsou cílem této práce.cze
dc.format47s. (11554 znaků)
dc.format47s. (11554 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPrevencecze
dc.subjectpreventivní programycze
dc.subjectrizikové chovánícze
dc.subjectmetodik prevencecze
dc.subjectPreventioneng
dc.subjectprevention programseng
dc.subjectrisk behavioreng
dc.subjectprevention methodologisteng
dc.titleMetodika prevence na základních školáchcze
dc.title.alternativeThe realization of prevention in primary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61571
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to find out how primary prevention is implemented. What types of risky behaviour do the respondents encounter most often according to their experience. The benefits of prevention programs are shown, but also the weaknesses that the primary prevention system has. The work is divided into practical and theoretical parts. The theoretical part is based on the technical literature. It focuses on the characteristics of the areas of school prevention, its division and the subjects responsible for its implementation. The types of risky behaviour are also discussed, including possible causes, consequences and methods of dealing with them. The practical part is based on a qualitative research method. On the basis of the prevention programmes, interviews and observations carried out, the research questions that are the aim of this work are elaborated and subsequently evaluated.eng
dc.date.accepted2022-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLaibrt, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam