Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSchuster, Jan
dc.contributor.authorBlajić, Lucie
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:03Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:03Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-06-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46637
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o významu pohybových aktivit ve waldorfské pedagogice. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy a přístup waldorfské pedagogiky k pohybovým aktivitám, včetně jejich pramenů. Práce dokládá historii a vznik Waldorfské školy v Českých Budějovicích. Dále uvádí vzdělávací plán pro 1. až 9. ročník waldorfské školy ve vyučovacích předmětech eurytmie a tělesná výchova. Praktická část práce se zaměřuje na pohybové aktivity na Waldorfské škole v Českých Budějovicích v současnosti. Mapuje aktuální situaci, podmínky ve Waldorfské škole v Českých Budějovicích. Součástí praktické časti je výzkum, který je veden formou rozhovorů s pedagogy této školy. V nich jsou zachyceny jejich osobní náhledy a přístupy k jednotlivým pohybovým aktivitám. Další součástí jsou záznamy z vyučovacích hodin.cze
dc.format53 s
dc.format53 s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpohybová aktivitacze
dc.subjectwaldorfská pedagogikacze
dc.subjectBothmerova gymnastikacze
dc.subjecteurytmiecze
dc.subjectČeské Budějovicecze
dc.subjectantroposofiecze
dc.subjectphysical activityeng
dc.subjectWaldorf educationeng
dc.subjectBothmer gymnasticseng
dc.subjectEurythmyeng
dc.subjectČeské Budějoviceeng
dc.subjectanthroposophyeng
dc.titlePohybová aktivita na Waldorfské škole v Českých Budějovicíchcze
dc.title.alternativePhysical aktivity at Waldorf school in České Budějoviceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag62829
dc.description.abstract-translatedThe present bachelor's thesis deals with the importance of physical activities in Waldorf education. The theoretical part defines the Waldorf principles and approach to physical activities and provides the relevant sources. The study introduces the history and the foundation of the Waldorf school in České Budějovice. Further, it states the curriculum for years 1 up to 9 in Eurythmy and Physical Education. The practical part comprises of a research based on interviews with the teachers in the particular school, in which their personal views and approaches to particular activities are captured, it ex-amines the actual physical activities and maps the current situation and conditions at Waldorf school in České Budějovice. The lesson records are included.eng
dc.date.accepted2022-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMoučková, Pavlína


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam