dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Horáková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:55:09Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:55:09Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46657 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na připravenost pedagogů prvního stupně na distanční výuku. Cílem práce je zmapovat připravenost pedagogů na distanční výuku z jejich pohledu. V teoretické části je práce zaměřená na pojetí klasické i novodobé výuky, na rozdíly mezi různými formami výuky, na distanční výuku ve světě a v České republice, na komunikaci mezi žákem a učitelem. Praktická část práce bude zjišťovat, jak se cítili pedagogové připraveni na distanční výuku, jaké mají zkušenosti a jakou získali podporu. | cze |
dc.format | 58 s. | |
dc.format | 58 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Distanční výuka | cze |
dc.subject | forma výuky | cze |
dc.subject | připravenost pedagogů | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | Distance learning | eng |
dc.subject | forms of leanrnig | eng |
dc.subject | readiness of teachers | eng |
dc.subject | communication | eng |
dc.title | Vzdělávací potřeby pedagogů na 1. stupni ZŠ v distanční výuce | cze |
dc.title.alternative | Educational needs of elementary school teachers in distance teaching | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 64182 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses on the readiness of first grade teachers for distance learning. The aim of this work is to map the readiness of teachers for distance learning from their point of view. In the theoretical part, the work focuses on the concept of classical and current teaching, on the contrast between various forms of teaching, on distance learning in the world and in the Czech Republic, on communication between student and teacher. The practical part of the work will try to discover how teachers felt prepared for the distance learning. What is their experience and what support they have received. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vítečková, Miluše | |