dc.contributor.advisor | Kressa, Jiří | |
dc.contributor.author | Hylánová, Blanka | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:55:12Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:55:12Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46664 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou rodinného prostředí mladistvých, kterým byla nařízena ústavní výchova. Cílem práce bylo zjistit, zda má toto prostředí vliv na chování, které vede k nařízení ústavní výchovy v zařízení pro děti a mladistvé s poruchami chování. Pomocí smíšeného výzkumného šetření je vytvořeno osm případových studií mladistvých a mladých dospělých, kteří jsou v současné době umístěni ve školském zařízení pro výkon ústavní výchovy. Tyto případové studie jsou zaměřeny na popsání a porovnání konkrétních shodných oblastí rodinných prostředí různých respondentů. Na tyto oblasti je nahlíženo optikou těchto respondentů a zároveň je předloženo vyjádření odborníků, kteří rozhodli o nařízení ústavní výchovy, a umístění do školského zařízení pro výkon ústavní výchovy pro děti a mladistvé s poruchami chování. | cze |
dc.format | 73 s. (228 338 znaků). | |
dc.format | 73 s. (228 338 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | delikventní chování | cze |
dc.subject | náhradní výchova | cze |
dc.subject | školská výchovná zařízení | cze |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | deliquent behaviour | eng |
dc.subject | substitute upbringing | eng |
dc.subject | school educational facilities | eng |
dc.title | Vliv rodinného prostředí na nařízení ústavní výchovy | cze |
dc.title.alternative | An influence of a family environment on the institutional orders | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 64283 | |
dc.description.abstract-translated | Thesis deals with the issue of family environment of adolescents to whom institutional care was ordered. The aim of the work was to find out if this environment has an effect on the behaviour which leads to the regulation of institutional education in facilities for children and adolescents with behavioural disorders. There are eight studies of adolescents and young adults, who are currently placed in a school facility with institutional care. These studies are focussed on description and comparison of specific areas of family environments of different respondents. These areas are viewed by the eyes of these respondents and at the same time an expert opinion is submitted (the experts who decided about regulation of institutional education and placement into the school facility with instituional care for children and adolescents with behavioural disorders). | eng |
dc.date.accepted | 2022-08-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Procházka, Miroslav | |