dc.contributor.advisor | Zemková, Ludmila | |
dc.contributor.author | Šesták, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:55:13Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:55:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-06-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46667 | |
dc.description.abstract | Hlavním tématem bakalářské práce jsou nejčastější chyby, kterých se dopouštějí čeští studenti v anglickém jazyce. Teoretická část vymezí vybrané gramatické jevy a zaměří se na jejich klasifikaci, zmapování případného vlivu mateřského jazyka českých mluvčích na užívání anglické gramatiky. Praktická část bude zkoumat chyby, kterých se studenti dopustili ve svých písemných projevech a stanoví jednotlivé skupiny gramatických jevů, ve kterých studenti často chybují. Závěr praktické části bude věnován rozboru výsledků testování nejčastějších gramatických chyb a případné porovnání úrovně znalosti anglického jazyka jednotlivých studentů. | cze |
dc.format | 52 s. (73 565 znaků) | |
dc.format | 52 s. (73 565 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Gramatika | cze |
dc.subject | chyby | cze |
dc.subject | čeští studenti | cze |
dc.subject | Grammar | eng |
dc.subject | mistakes | eng |
dc.subject | Czech students | eng |
dc.title | Obvyklé gramatické chyby českých studentů v anglickém jazyce | cze |
dc.title.alternative | Investigating grammatical mistakes made by Czech students of English | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 64405 | |
dc.description.abstract-translated | The main theme of the bachelor thesis is the most common mistakes made by Czech students of English. The theoretical part will define selected grammatical phenomena and focus on their classification, mapping the possible influence of the mother tongue of Czech speakers on the use of English grammar. The practical part will examine mistakes made by students in their written works and identify the different groups of grammatical phenomena in which students often err. The conclusion of the practical section will be devoted to analysing the results of testing the most common grammatical errors and possibly comparing the level of English language proficiency of individual students. | eng |
dc.date.accepted | 2022-09-08 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Klementová, Kateřina | |