dc.contributor.advisor | Chmelová, Štěpánka | |
dc.contributor.author | Buzická, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:55:16Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:55:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-07-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46674 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na environmentální výukový program v předškolním vzdělávání. Z oblasti životního prostředí se soustředí na problematiku vody. Cílem je rozšíření povědomí o důležitosti vody na naší planetě a pro náš každodenní život.
Teoretická část popisuje vznik vody, její vlastnosti, použití a koloběh vody. Dále pojednává o environmentální výchově v předškolním vzdělávání.
Praktická část obsahuje jednotýdenní výukový program, který byl vyzkoušen a zrealizován ve třídě předškolních dětí. Nedílnou součástí je záznam průběhu projektu, fotodokumentace, pracovní listy a evaluace každého dne týdenního programu. | cze |
dc.format | 62 s. | |
dc.format | 62 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | voda | cze |
dc.subject | koloběh vody | cze |
dc.subject | environmentální výchova | cze |
dc.subject | výukový program | cze |
dc.subject | aktivity v mateřské škole | cze |
dc.subject | water | eng |
dc.subject | water circulation | eng |
dc.subject | environmental education | eng |
dc.subject | educational program | eng |
dc.subject | kindergarten activities. | eng |
dc.title | Prožitkové učení na téma Voda jako nepostradatelná součást života | cze |
dc.title.alternative | Experiential learning on the topic of water as an indispensable part of life | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 64780 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is focused on the environmental education program in preschool education. In the field of environment, it focuses on water issues. The goal is to raise awareness of the importance of water on our planet and for our daily lives.
The theoretical part describes the origin of water, its properties, use and water cycle. It also discusses environmental education in preschool education.
The practical part contains a one-week project, which was tested and implemented in the class of preschool children. An integral part is the record of the project, photo documentation, worksheets and evaluation of each day of the weekly program. | eng |
dc.date.accepted | 2022-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vácha, Zbyněk | |