Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHabrdová, Kateřina
dc.contributor.authorJandová, Tereza
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:17Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:17Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46677
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na strategie rozvoje v oblasti školní zralosti v přípravném ročníku ZŠ z pohledu školy i rodiny. Pro naplnění cíle práce byly využity metody kvalitativního výzkumu. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, které se vztahují k výše uvedenému tématu práce, zejména na předškolní období, školní zralost a oslabení dílčích funkcí (resp. sociální znevýhodnění) u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v přípravném ročníku vybraného zařízení. Praktická část byla realizována metodou kazuistiky, která byla sycena především informacemi na základě polostrukturovaných rozhovorů, popisné analýzy, pozorování, studia dalších materiálů a dokumentů ve vybraném zařízení.cze
dc.format65 s., příloh 14 s.
dc.format65 s., příloh 14 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstrategie rozvoje; oblasti školní zralosti; oslabení dílčích funkcí; odklad školní docházky; přípravná třída; předškolní věkcze
dc.subjectdevelopment strategies; areas of school maturity; weakening of partial functions; postponement of school attendance; preparatory class; preschool ageeng
dc.titleStrategie rozvoje v oblasti školní zralosti v přípravné třídě ZŠcze
dc.title.alternativeDevelopment strategy for school maturity in the preparatory year of primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64813
dc.description.abstract-translatedMy bachelor´s thesis is focused on development strategies in the field of school maturity within a preschool year of a primary school seen from the school as well as the parents side. For fulfilling the tasks of this work, methods of a quality research have been used. The theoretical part deals with defining the basic concepts regarding the above mentioned topic of the work, mainly the periods of preschool education, school maturity and weakening of partial functions (respectively social disadvantage) at children with special educational needs in the preschool year of the chosen institution. The practical part was realised by a case method that was satisfied mainly by information based on semi - structured dialogues, decriptive analysis, observation, and material and document studies in the chosen institution.eng
dc.date.accepted2022-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLietavcová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam