dc.contributor.advisor | Habrdová, Kateřina | |
dc.contributor.author | Jandová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:55:17Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:55:17Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46677 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na strategie rozvoje v oblasti školní zralosti v přípravném ročníku ZŠ z pohledu školy i rodiny. Pro naplnění cíle práce byly využity metody kvalitativního výzkumu. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, které se vztahují k výše uvedenému tématu práce, zejména na předškolní období, školní zralost a oslabení dílčích funkcí (resp. sociální znevýhodnění) u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v přípravném ročníku vybraného zařízení. Praktická část byla realizována metodou kazuistiky, která byla sycena především informacemi na základě polostrukturovaných rozhovorů, popisné analýzy, pozorování, studia dalších materiálů a dokumentů ve vybraném zařízení. | cze |
dc.format | 65 s., příloh 14 s. | |
dc.format | 65 s., příloh 14 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | strategie rozvoje; oblasti školní zralosti; oslabení dílčích funkcí; odklad školní docházky; přípravná třída; předškolní věk | cze |
dc.subject | development strategies; areas of school maturity; weakening of partial functions; postponement of school attendance; preparatory class; preschool age | eng |
dc.title | Strategie rozvoje v oblasti školní zralosti v přípravné třídě ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Development strategy for school maturity in the preparatory year of primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 64813 | |
dc.description.abstract-translated | My bachelor´s thesis is focused on development strategies in the field of school maturity within a preschool year of a primary school seen from the school as well as the parents side. For fulfilling the tasks of this work, methods of a quality research have been used.
The theoretical part deals with defining the basic concepts regarding the above mentioned topic of the work, mainly the periods of preschool education, school maturity and weakening of partial functions (respectively social disadvantage) at children with special educational needs in the preschool year of the chosen institution.
The practical part was realised by a case method that was satisfied mainly by information based on semi - structured dialogues, decriptive analysis, observation, and material and document studies in the chosen institution. | eng |
dc.date.accepted | 2022-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Lietavcová, Martina | |