Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorŠimková, Lenka
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:18Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:18Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46679
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na netradiční výtvarné techniky realizovatelné v mateřské škole. Cílem práce je zmapovat, jaké netradiční výtvarné techniky jsou učiteli v mateřské škole realizovány nejčastěji. Na základě výsledků ankety jsou vybrané činnosti popsány a ověřeny v praxi. Teoretická část vymezuje charakteristiku předškolního dítěte a jeho možnosti a limity pro realizaci netradičních výtvarných technik. Následně poté jsou komparovány s Rámcově vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Dále je provedena intuitivní analýza metodického portálu RVP s cílem realizovat deskripci využívaných výtvarných technik v praxi předškolního vzdělávání. V praktické části je zmapováno využívání netradičních technik učiteli mateřských škol. Jsou zde navrženy postupy netradiční výtvarné techniky, realizace s dětmi a evaluace.cze
dc.format75 s. (92 800 znaků)
dc.format75 s. (92 800 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcharakteristika dítěte předškolního věkucze
dc.subjectvývoj dětské kresbycze
dc.subjectnetradiční výtvarné technikycze
dc.subjectpojetí výtvarné výchovy v RVP PVcze
dc.subjectcharacteristics of a preschoolchildeng
dc.subjectdevelopment of children'sdrawingeng
dc.subjectnon-traditional art techniqueseng
dc.subjectthe concept of art education in FEP PEeng
dc.titleNetradiční výtvarné techniky u dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeNon-traditional art techniques in preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64897
dc.description.abstract-translatedThisbachelor thesis focuses on non-traditional art techniques, thatcouldbeperformed in the kindergartens. The goal of the thesis is to map whatkinds of non-traditional art techniques are used the most by kindergartenteachers. According to the collected data (questionnaire, survey), selectedtechniqueswillbedescribed and evaluated in practice. The theoretical part defines the specifics of the kindregartenchildren, and theirabilities and limitswhenusing the non-traditional art techniques. These are comparedwith The Framework EducationProgrammeforPreschoolEducation (FEP PE). Subsequently, the intuitiveanalysis of the FEP online methodologicalportalwillbeperformed, to describe the selected non-traditional art techniques in the practice of preschooleducation. The practical part maps the non-traditional art techniquesused by kindergartenteachers. It suggestsseveral non-traditional art techniques, together witht her actual implementation in the kindergarten and evaluation.eng
dc.date.accepted2022-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam