dc.contributor.advisor | Lietavcová, Martina | |
dc.contributor.author | Šimková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:55:18Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:55:18Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-06-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46679 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na netradiční výtvarné techniky realizovatelné v mateřské škole. Cílem práce je zmapovat, jaké netradiční výtvarné techniky jsou učiteli v mateřské škole realizovány nejčastěji. Na základě výsledků ankety jsou vybrané činnosti popsány a ověřeny v praxi. Teoretická část vymezuje charakteristiku předškolního dítěte a jeho možnosti a limity pro realizaci netradičních výtvarných technik. Následně poté jsou komparovány s Rámcově vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Dále je provedena intuitivní analýza metodického portálu RVP s cílem realizovat deskripci využívaných výtvarných technik v praxi předškolního vzdělávání. V praktické části je zmapováno využívání netradičních technik učiteli mateřských škol. Jsou zde navrženy postupy netradiční výtvarné techniky, realizace s dětmi a evaluace. | cze |
dc.format | 75 s. (92 800 znaků) | |
dc.format | 75 s. (92 800 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | charakteristika dítěte předškolního věku | cze |
dc.subject | vývoj dětské kresby | cze |
dc.subject | netradiční výtvarné techniky | cze |
dc.subject | pojetí výtvarné výchovy v RVP PV | cze |
dc.subject | characteristics of a preschoolchild | eng |
dc.subject | development of children'sdrawing | eng |
dc.subject | non-traditional art techniques | eng |
dc.subject | the concept of art education in FEP PE | eng |
dc.title | Netradiční výtvarné techniky u dětí předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Non-traditional art techniques in preschool children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 64897 | |
dc.description.abstract-translated | Thisbachelor thesis focuses on non-traditional art techniques, thatcouldbeperformed in the kindergartens. The goal of the thesis is to map whatkinds of non-traditional art techniques are used the most by kindergartenteachers. According to the collected data (questionnaire, survey), selectedtechniqueswillbedescribed and evaluated in practice. The theoretical part defines the specifics of the kindregartenchildren, and theirabilities and limitswhenusing the non-traditional art techniques. These are comparedwith The Framework EducationProgrammeforPreschoolEducation (FEP PE). Subsequently, the intuitiveanalysis of the FEP online methodologicalportalwillbeperformed, to describe the selected non-traditional art techniques in the practice of preschooleducation. The practical part maps the non-traditional art techniquesused by kindergartenteachers. It suggestsseveral non-traditional art techniques, together witht her actual implementation in the kindergarten and evaluation. | eng |
dc.date.accepted | 2022-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krninský, Luboš | |