Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorHlas, Karel
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:19Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:19Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46681
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o dosavadních trendech výskytu šikany na základních školách. Teoretická část obsahuje například charakteristiku projevů šikany před krizí, její vybrané aspekty, šikanu v průběhu krize a dosavadní zkušenosti s realizací prevence šikany v obou obdobích (před a v průběhu). Text je orientován na teoretické vystižení tématu šikany, tzn. vysvětlení pojmů, stádií, diagnostika atd. Praktická část se zabývá zkušenostmi přístupu k realizaci školní prevence před a během pandemie Cílem práce je tedy zjistit, zda učitelé provádí prevenci i v rámci online výuky a jak ji případně zlepšit. V souladu s cílem práce je navrhnutý a použitý kvantitativní výzkumný přístup a sběr dat pomocí dotazníků. Cílovou skupinou pro zaslání jsou žáci a učitelé 2. stupně ZŠ v Jihočeském kraji.cze
dc.format96
dc.format96
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectŠikanacze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectagresorcze
dc.subjectoběťcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectBullyingeng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectaggressoreng
dc.subjectvictimeng
dc.subjectteachereng
dc.subjecteducatoreng
dc.titlePrevence šikany před a v průběhu pandemie COVID-19cze
dc.title.alternativePrevention of bullying before and during the COVID-19 pandemiceng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64945
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the current trends of bullying in primary schools. The theoretical part includes, for example, the characteristics of bullying before the crisis, its selected aspects, bullying during the crisis and the experience with the implementation of bullying prevention in both periods (before and during). The text is oriented towards the theoretical presentation of the topic of bullying, i.e. explanation of concepts, stages, diagnostics, etc. The practical part deals with the experience of the approach to the implementation of school prevention before and during the pandemic. The aim of the thesis is therefore to find out whether teachers implement prevention also in the context of online teaching and how to improve it if necessary. In line with the aim of the thesis, a quantitative research approach is designed and used and data collection through questionnaires. The target group for the mailing are pupils and teachers of 2nd grade of primary schools in the South Bohemia region.eng
dc.date.accepted2022-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-ITucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKressa, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam