Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorDvořáková, Marie
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:20Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:20Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46683
dc.description.abstractBakalářská práce se soustředí na problematiku všímavosti v prostředí mateřské školy. Teoretická část se věnuje stručnému vymezením pojmu všímavost a jeho souvislostem (pozornosti, regulaci emocí, postojům a rušivým faktorům). Dále kapitola obsahuje rozsáhlou část, jež se zaměřuje na všímavost a její rozvoj u dětí. Součástí praktické části je akční výzkum uskutečněný v závislosti na připraveném tematickém celku, jenž se věnuje rozvíjení všímavosti u dětí, a to postupně od vnější k vnitřní. Obsahuje záznam výsledků tematického celku a část s reakcemi dětí na opakující se cvičení. Dále se věnuje zodpovězení výzkumných otázek a připomínkám či doplnění pro využití tematického celku. V příloze jsou pak uvedeny fotografie z realizace tematického celku.cze
dc.format53 s. (70 095), 3 s. příloh
dc.format53 s. (70 095), 3 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvšímavostcze
dc.subjectpozornostcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectemocecze
dc.subjectMindfulnesseng
dc.subjectattentioneng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.subjectemotioneng
dc.titleKoncept všímavosti v prostředí MŠcze
dc.title.alternativeThe Concept of Mindfulness in a Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64971
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on an issue of mindfulness in kindergarten environment. The theoretical part is devoted to a concise definition of a concept of mindfulness and its continuity (attention, emotions regulation, approaches and disruptive factors). Furthermore, the chapter contains an extensive part focused on children´s mindfulness and its development. The practical part contains an action research implemented depending on a prepared thematic unit that is devoted to children´s mindfulness development, specifically from the inner to outer one. It contains a record of the thematic unit results and a part with children´s reaction repeating exercises. Furthermore, it is devoted to answering research questions and observations or comments for the thematic unit usage. The supplement contains some photos from the thematic unit implementation.eng
dc.date.accepted2022-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam