Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimandl, Václav
dc.contributor.authorRyba, Jakub
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:22Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:22Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46688
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo zmapovat, jaké jsou možnosti a meze využití monitorovacího a filtrovacího softwaru používaného na Základních školách. Zjistit jejich výhody a nevýhody zaměřit se především na to, jakou roli hrají během výuky a popsat programy které školy využívají. Objevit jaké filtrovací štíty používají a na které konkrétní oblasti stránek se při filtraci sítě zaměřují. Těchto poznatků bylo dosaženo pomocí prostudování patřičné literatury, která se zaměřovala na to co tyto softwary dokáží a poznatky škol které tyto technologie již využívají při výuce, to pomohlo porozumět dané problematice. V šetření badatel zkoumal více případů, proto tedy zvolil vícečetnou případovou studii. Zjištěné poznatky dále analyzoval a vzájemně porovnával, tak abych dosáhl co nejpřesnějšího pohledu na danou problematiku. Ze zkoumání vyplynulo, že školy často používají podobná řešení těchto problémů, a že valná většina jejich zkušeností s těmito softwary je kladná. Tato práce tedy může pomoci školám, které tyto technologie zatím nevyužívají nastínit využívaní a meze těchto technologií pro školství v praxi.cze
dc.format53s
dc.format53s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZákladní školycze
dc.subjectFiltrovací a monitorovací softwarecze
dc.subjectRizika na síticze
dc.subjectHloubkový rozhovorcze
dc.subjectAnalýzacze
dc.subjectVýukacze
dc.subjectBezpečnost žákůcze
dc.subjectInternetcze
dc.subjectModernizacecze
dc.subjectElementary Schooleng
dc.subjectFiltering and monitoring softwareeng
dc.subjectDanger on the networkeng
dc.subjectIn-depth intervieweng
dc.subjectAnalysiseng
dc.subjectTeachingeng
dc.subjectPupil safetyeng
dc.subjectInterneteng
dc.subjectModernizationeng
dc.titlePoužití monitorovacího a filtrovacího software na základních školách a jeho pedagogické důsledkycze
dc.title.alternativeThe use of monitoring and filtering software at lower secondary school and its pedagogical impactseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65046
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis was to map what are the possibilities and limits of using monitoring and filtering software in primary schools. To find out their advantages and disadvantages, focus mainly on the role they have during teaching and describe the programs that schools use. Discover what type of filter they are using in school network and which specific areas of the site they focus on when filtering the network. In the research, the researcher examined more cases, so he chose a multi-case studies. This knowledge was achieved by studying the relevant literature, which focused on what these software can do, and the knowledge of schools that already use these technologies in teaching, this helped in understanding the issue .He further analyzed the findings and compared them in order to achieve the most accurate view of the issue. Research has shown that schools often use similar solutions to these problems, and that the great majority of their experience with these software is positive. This work can show schools that do not yet use these technologies the issue and limits of these technologies for education in practice.eng
dc.date.accepted2022-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologie a e-learningcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKlofáč, Patrik


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam