Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorFöldesiová, Zuzana
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:26Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:26Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46696
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá sociálním klimatem ve věkově smíšené třídě mateřské školy s výukovými prvky Montessori metody. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky z oblasti vývojové psychologie s ohledem na předškolní věk, z oblasti předškolního vzdělávání ve věkově smíšené/heterogenní třídě a z oblasti Montessori pedagogiky a sociálního klimatu. Šetření v praktické části zkoumá a popisuje sociální klima v heterogenní třídě jako v malé sociální skupině kvalitativním přístupem, především pozorováním ve třídě a rozhovorem s pedagogy a s rodiči sourozeneckých dvojic.cze
dc.format67
dc.format67
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvývoj dítětecze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectheterogenní třídacze
dc.subjectMontessori metodacze
dc.subjectsociální klima třídycze
dc.subjectchild evolutioneng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectheterogeneous classroomeng
dc.subjectthe Montessori Methodeng
dc.subjectsocial klimateeng
dc.titleSociální klima věkově smíšené třídy v mateřské školecze
dc.title.alternativeHeterogeneous classroom social climate in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65266
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is aimed to describe the social climate in a heterogeneous classroom in kindergarten with elements Montessori Method of teaching. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part presents theoretical knowledge in the field of developmental psychology, with regard to preschool age, preschool education in heterogeneous class, elements of Montessori Method and social climate in the classroom. In the practical part, the survey examines and describes the social climate in a heterogeneous class as a small social group through a qualitative approach, especially observation and interview with classroom teachers and parents of sibling couples.eng
dc.date.accepted2022-08-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFaltová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam