dc.contributor.advisor | Najmonová, Marie | |
dc.contributor.author | Földesiová, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:55:26Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:55:26Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46696 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá sociálním klimatem ve věkově smíšené třídě mateřské školy s výukovými prvky Montessori metody. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky z oblasti vývojové psychologie s ohledem na předškolní věk, z oblasti předškolního vzdělávání ve věkově smíšené/heterogenní třídě a z oblasti Montessori pedagogiky a sociálního klimatu. Šetření v praktické části zkoumá a popisuje sociální klima v heterogenní třídě jako v malé sociální skupině kvalitativním přístupem, především pozorováním ve třídě a rozhovorem s pedagogy a s rodiči sourozeneckých dvojic. | cze |
dc.format | 67 | |
dc.format | 67 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | vývoj dítěte | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | heterogenní třída | cze |
dc.subject | Montessori metoda | cze |
dc.subject | sociální klima třídy | cze |
dc.subject | child evolution | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | heterogeneous classroom | eng |
dc.subject | the Montessori Method | eng |
dc.subject | social klimate | eng |
dc.title | Sociální klima věkově smíšené třídy v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Heterogeneous classroom social climate in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 65266 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is aimed to describe the social climate in a heterogeneous classroom in kindergarten with elements Montessori Method of teaching. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part presents theoretical knowledge in the field of developmental psychology, with regard to preschool age, preschool education in heterogeneous class, elements of Montessori Method and social climate in the classroom. In the practical part, the survey examines and describes the social climate in a heterogeneous class as a small social group through a qualitative approach, especially observation and interview with classroom teachers and parents of sibling couples. | eng |
dc.date.accepted | 2022-08-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Faltová, Martina | |