Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBajgarová, Zdeňka
dc.contributor.authorPátková, Eva
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:27Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:27Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46698
dc.description.abstractPráce se bude zabývat tématem pohybových činností v mateřské škole pro děti s narušenou komunikační schopností, možnostmi obohacení těchto činností o přístupy tanečně pohybové psychoterapie. Teoretická část bude rozebírat psychomotorický vývoj předškolního dítěte a možnosti pohybových činností v rámci docházky do mateřské školy, nejčastější diagnózy dětí s narušenou komunikační schopností a tanečně pohybovou terapií i s jejími principy (se zaměřením na děti s narušenou komunikační schopností). Cílem praktické části práce bude vytvořit a v praxi odzkoušet program zaměřený na možnost sebevyjádření dětí skrze pohyb, tanec a hudbu. V MŠ pro děti s narušenou komunikační schopností bude vytvořený program realizován a zkušenost s tímto programem (pozorování, zpětná vazba od dětí, zpětná vazba od pedagogů) bude zaznamenána, vyhodnocena a navrhnou se případné úpravy v pohybových činnostech.cze
dc.format66 s., 9 s. příloh
dc.format66 s., 9 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectTanečně pohybová terapiecze
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectneverbální komunikacecze
dc.subjectDance-movement therapyeng
dc.subjectimpaired communication skilleng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectnon-verbal communicationeng
dc.titleVyužití prvků tanečně pohybové psychoterapie v aktivitách pro předškolní děti s narušenou komunikační schopnostícze
dc.title.alternativeUsing elements of dance-movement psychotherapy in activities for preschool children with communication impairmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65272
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the topic of physical activities in kindergarten for children with impaired communication skills, the possibilities of enriching these activities with dance-movement psychotherapy approach. The theoretical part contains an analysis of the psychomotor development of a preschool child and the opportunities of movement activities in the context of kindergarten attendance, the most common diagnoses of children with impaired communication skills, as well as dance-movement therapy and its principles (with a focus on children with impaired communication skills). The aim of the practical part of the thesis is to create and test in practice a program focused on the possibility of children's self-expression through movement, dance and music. Such formed programme is implemented in a kindergarten for children with impaired communication skills and the experience with this programme (observation, feedback from children, feedback from teachers) is recorded, evaluated and possible adjustments in movement activities are proposed.eng
dc.date.accepted2022-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam