Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorMüllerová, Nela
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:30Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:30Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46703
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání a socializaci žáků s Aspergerovým syndromem na základní škole. K těmto procesům se pojí mnoho obtíží jak ze strany žáků, tak i ze strany učitelů. Práce je rozdělená na dvě hlavní části. První, teoretická část, definuje Aspergerův syndrom, jaké jsou jeho projevy a v čem spočívá jeho diagnostika. Práce se zabývá specifiky socializace a vzdělávání, se kterými se žáci v průběhu školní docházky setkávají. K zvládnutí těchto obtíží mohou být využívány různé metody a strategie, které jsou v práci popsány. Praktická část mé bakalářské práce se věnuje kvalitativnímu výzkumu vycházejícímu z rozhovorů s učiteli na základní škole. Učitelé hrají v životě žáků s Aspergerovým syndromem důležitou roli, proto jim je věnovaná závěrečná část mé bakalářské práce. Tato práce má za cíl přiblížit pohledy učitelů na vzdělávání těchto žáků, jejich začlenění do kolektivu a popsat postupy, které učitelé používají při práci s žáky s Aspergerovým syndromem.cze
dc.format54 s. (88 497 znaků)
dc.format54 s. (88 497 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAspergerův syndromcze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectAsperger's syndromeeng
dc.subjectsocializationeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectpupileng
dc.titleSocializace a vzdělávání dítěte s Aspergerovým syndromem na základní školecze
dc.title.alternativeSocialization and education of child with Asperger's syndrome in primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65350
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on education and socialization of child with Asperger's syndrome at primary school. These processes deal with a large number of difficulties not only for students but also for teachers. The thesis is divided into two main parts. The first part, the theoretical one, defines Asperger's syndrome, describes its symptoms, and inquires into the issue of diagnostics. Afterwards, the thesis has a closer look to the specifics of socialization and education that pupils have to deal with. Furthermore, this thesis focuses on methods and strategies which can be helpful for pupils with Asperger's syndrome. The practical part of the thesis is devoted to qualitative research based on interviews with teachers at primary school. Teachers play an important part in pupil's life, that is why my thesis focuses on them in the final section. The essential aim of this thesis is to find out perspectives on the education, integration, and methods that teachers use during their work with pupils with Asperger's syndrome.eng
dc.date.accepted2022-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBílková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam