Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLaibrt, Lukáš
dc.contributor.authorBezrouk, Antonín
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:37Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:37Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46717
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit míru poskytovaného zázemí a citové péče dětem v dětském domově. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Teoretická část práce popisuje úlohu vychovatele a požadavky na nutnost empatie a aktivního naslouchání. Následně empirická část na základě polostrukturovaných rozhovorů popisuje skutečný stav a míru komunikace. Jádrem je tedy vhled do každodenní práce vychovatele. Z empirické části vyplývá fakt, že i přes narůstající administrativní zátěž a další činnosti je míra vstřícnosti, empatie a aktivního naslouchání nedotknutelná. Čas věnovaný dětem není na úkor dalších činností a péče je limitována jen časovými možnostmi v rámci dne.cze
dc.format45 s. (74 749 znaků)
dc.format45 s. (74 749 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDětský domov; vychovatel; empatie; aktivní naslouchání; citové zázemícze
dc.subjectChildren's home; educator; empathy; active listening; emotional backgroundeng
dc.titlePřístup vychovatelů z dětského domova k dětemcze
dc.title.alternativeThe Approach of Carers to Children in Children's Homeseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65514
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis is to determine the degree of background and emotional careprovided to children in a children's home. The thesis is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoretical part of the thesis describes the role of the educator and the requirements for the necessity of empathy and active listening. Subsequently, the practical part on the basis of semi-structured interviews describes the real state and degree of communication. The core is therefore an insight into the daily work of the educator. From the empirical part, the fact arises that despite the increasing administrative burden and other activities, the level of helpfulness, empathy and active listening is inviolable. The time devoted to children is not at the expense of other activities and the care is limited only by the time possibilities within the day.eng
dc.date.accepted2022-08-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKressa, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam