Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLaibrt, Lukáš
dc.contributor.authorDvořáková, Nikola
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:38Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:38Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46718
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na práci s autorskou pohádkou s dětmi předškolního věku v prostředí mateřské školy. Teoretická část obsahuje celkem tři základní kapitoly. První kapitola seznamuje s charakteristikou, historickým vývojem a základním rozdělením pohádek. Shrnuje funkci pohádky v předškolním vzdělávání a zabývá se jazykovým stylem pohádkových příběhů. Druhá kapitola pohlíží na pohádku jako na nástroj v předškolním vzdělávání. Třetí kapitola se zabývá analýzou RVP PV a vzdělávacími oblastmi. Praktická část se zabývá realizací filozofické diskuse, tvůrčího psaní a výtvarného zpracování autorské pohádky. Dále se zabývá výzkumným šetřením vlivu pohádkového příběhu na skupinu dětí v mateřské škole.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAutorská pohádkacze
dc.subjectrozvoj předškolního dítětecze
dc.subjectskupinová diskusecze
dc.subjecttvůrčí psanícze
dc.subjectAuthor's fairy taleeng
dc.subjectpreschool child developmenteng
dc.subjectgroup discussioneng
dc.subjectcreative writingeng
dc.titlePohádka jako cesta k rozvoji dítěte předškolního věkucze
dc.title.alternativeA fairy tale as means to preschool child developmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65515
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on working with an authored fairy tale with preschool children in a kindergarten environment. The theoretical part contains three basic chapters. The first chapter introduces the characteristics, historical development and basic classification of fairy tales. It summarizes the function of fairy tales in preschool education and discusses the language style of fairy tales. The second chapter is focused on the fairy tale as a tool in preschool education. The third chapter deals with the analysis of the Preschool education curriculum framework (PECF) and the learning domains. The practical part deals with the implementation of philosophical discussion, creative writing and artistic elaboration of the authored fairy tale. Furthermore, it deals with the research investigation of the influence of a fairy tale story on a group of children in kindergarten.eng
dc.date.accepted2022-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSvobodová, Eva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam