dc.contributor.advisor | Laibrt, Lukáš | |
dc.contributor.author | Janoušková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:55:39Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:55:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46720 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problémem, jak dlouhodobá online výuka ovlivnila děti a mládež v trávení času na internetu. V teoretické části jsou uvedeny poznatky o samotné závislosti, sociálních sítích a dalších typických činnostech trávení času na internetu i o samotné distanční výuce. Obsah praktické části je zaměřen na kvantitativní výzkumné šetření. Zvolenou metodou sběru dat je dotazníkové šetření zaměřené na základní a střední školy. Ze získaných odpovědí
je vyvozeno, jak moc distanční výuka ovlivnila trávený čas na internetu předtím
a nyní při distanční výuce. | cze |
dc.format | 63 s | |
dc.format | 63 s | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | závislost na internetu | cze |
dc.subject | distanční výuka | cze |
dc.subject | sociální sítě | cze |
dc.subject | videohry | cze |
dc.subject | děti a mládež | cze |
dc.subject | internet addiction | eng |
dc.subject | distance learning | eng |
dc.subject | social networking | eng |
dc.subject | video games | eng |
dc.subject | children and youth | eng |
dc.title | Vliv distanční výuky na závislost dětí a mládeže na internetu | cze |
dc.title.alternative | The Influence of Distance Learning on Dependence of Children on The Internet | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 65519 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis focuses on how long-term online learning affects children and young students' time spent online. In the theoretical part are the findings
on addiction itself, social networks and other typical activities for spending time online in distance learning as well as distance learning itself is presented. The content of the practical part focuses on a quantitative research study. The chosen method of data collection is a questionnaire survey aimed at primary and secondary schools. From the acquired data, it is concluded how much distance learning has affected the time spent on the Internet before and now in distance learning. | eng |
dc.date.accepted | 2022-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | VKZu-AJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Blažková, Martina | |