Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLaibrt, Lukáš
dc.contributor.authorKolářová, Kateřina
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:40Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:40Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46721
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je prozkoumat přístupy vyučujících k problémovým studentům, jejichž chování může být zapříčiněno osobními překážkami, trápením, potížemi, či pocitem nejistoty. Bakalářská práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce pojednává o kázni, morálce, respektu a autoritám studentů vůči vyučujícím. Dále jsou v teoretické část zahrnuty aspekty, jež mohou mít vliv na chování jedince. Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumu, kde je ke sběru dat použit polo-strukturovaný rozhovor. Informanti rozhovorů jsou učitelé základních škol a nižších gymnázií. Otázky v rozhovorech jsou směřovány na zkušenosti učitelů s problematickými žáky a řešení problematických situací.cze
dc.format51 s.
dc.format51 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectproblematické chovánícze
dc.subjectučitelécze
dc.subjectkvalitativní výzkumcze
dc.subjectpolo-strukturovaný rozhovorcze
dc.subjectproblematic behavioureng
dc.subjectteacherseng
dc.subjectquality researcheng
dc.subjectsemi-structured intervieweng
dc.titlePřístup učitelů k problematickým žákům a řešení problematických situacícze
dc.title.alternativeTeachers' approach to problematic students and solving problematic situationseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65520
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor's thesis is to investigate teachers' approaches to problematic students, whose behaviour may be caused by personal obstacles, suffering, difficulties, or a feeling of insecurity. The bachelor thesis has two parts, theoretical and practical. The theoretical part of the thesis deals with discipline, morality, respect, and authority of students towards teachers. Furthermore, the theoretical part includes aspects that can influence an individual's behaviour. The practical part is devoted to qualitative research, where a semi-structured interview is used to collect data. Interview informants are primary school and junior grammar school teachers. The questions in the interviews are aimed at teachers' experiences with problematic pupils and solutions to problematic situations.eng
dc.date.accepted2022-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBlažková, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam