Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorManová, Kateřina
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:42Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:42Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46725
dc.description.abstractBakalářská práce se v teoretické části věnuje definicím pojmů, popisu vztahů ve skupinách a samotným adaptačním kurzům v širokém pojetí. Je zde zmíněna problematika rizikového chování a také prevence rizikového chování. Cílem této bakalářské práce je pomocí polostrukturovaného rozhovoru zjistit názor participantů na význam adaptačních kurzů a vymezení cílů před adaptačními kurzy. Dalším důležitým cílem práce je zjistit, jak informanti vnímají propojenost adaptačních kurzů s prvky prevence rizikového chování. Závěrem jsou uvedeny zkušenosti participantů s různými druhy reflexe. Vzhledem k cílům práce byl vybrán kvalitativní výzkum, kterého se účastnilo celkem 5 respondentů z různých základních škol a gymnázií a odpovídali na 12 otázek. Výsledky výzkumu se převážně shodují s odbornou literaturou, mnohdy však participanti uvádějí i pohled z jiné perspektivy.cze
dc.format60 s. (102 729 znaků)
dc.format60 s. (102 729 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectadaptační kurzcze
dc.subjectrizikové chovánícze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectžákcze
dc.subjectschool adaptation courseeng
dc.subjectrisk behavioureng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectstudenteng
dc.titleAdaptační kurzy ve školách z hlediska prevence rizikového chovánícze
dc.title.alternativeAdaptation school courses in terms of prevention of risk behavioreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag65527
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part of the bachelor's thesis deals with terminology connected to adaptation school courses, description of relationships between people in groups and it introduces school adaptation courses in detail. It also mentions issue of risky behaviour and its prevention. The aim of this bachelor's thesis is to find out participants' views on the importance of adaptation courses and on setting goals before adaptation courses by using semi-structured interviews. Another important goal of the thesis is to find out how participants perceive connection of adaptation courses with elements of prevention of risky behaviour. Finally, the participants' experiences with different types of reflection are presented. A method of qualitative research was used in the thesis, where a total of 5 respondents from various primary schools and grammar schools participated and answered 12 questions. The results of the research mostly correspond with the professional literature, but the participants also present a view from a different perspective at some points.eng
dc.date.accepted2022-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-TVZucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programTělesná výchova a sportcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBlažková, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam