Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorBakalářová, Tereza
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:51Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:51Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46739
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na specifika spolupráce učitele mateřské školy s dalšími pedagogickými pracovníky či odborníky. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak obě strany vnímají svoji vzájemnou spolupráci, jaké faktory mohou tuto spolupráci ovlivňovat, ať už zásadním způsobem či nepatrně, a jaká jsou identifikovaná pozitiva a negativa jejich spolupráce. Teoretická část se zabývá poznatky o profesi učitele mateřské školy a o dalších pedagogických pracovnících a odbornících, kteří s ním mohou spolupracovat. Vymezuje kompetence, náplň práce a hlavní požadavky na všechny tyto pozice. Empirická část přibližuje spolupráci učitele mateřské školy a dalších pedagogických pracovníků či odborníků prostřednictvím kvalitativního výzkumu. Rozhovory poukazují na zkušenosti učitelek mateřských škol a dalších pedagogických pracovníků či odborníků se vzájemnou spoluprací a v neposlední řadě to, jak tuto spolupráci obě strany vnímají.cze
dc.format75 s. (139 900); 15 s. příloh
dc.format75 s. (139 900); 15 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAsistent pedagoga; dítě; chůva; logopedický preventista; předškolní vzdělávání; speciální pedagog; školní psycholog; tandemová výuka; učitel mateřské školy.cze
dc.subjectChild; kindergarten teacher; nannypreschool education; school psychologist; special educator; speech and language therapist; tandem teaching; teaching assistant.eng
dc.titleSpolupráce učitele mateřské školy s dalšími odborníkycze
dc.title.alternativeCooperation of a kindergarten teacher with other expertseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag66025
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis focuses on the specifics of cooperation between a kindergarten teacher and other pedagogical staff or experts. The aim of the bachelor's thesis is to find out how both parties perceive their cooperation, what factors may influence their cooperation, either substantially or slightly, and what are the identified positives and negatives of their cooperation. The theoretical part deals with the knowledge about the profession of the kindergarten teacher and about other pedagogical staff and professionals who can collaborate with him/her. It outlines the competences, job description and main requirements for all these positions. The empirical part presents the collaboration between the kindergarten teacher and other pedagogical staff or professionals through qualitative research. The interviews point out the experiences of kindergarten teachers and other pedagogical staff or professionals in collaborating with each other, as well as how this collaboration is perceived by both parties.eng
dc.date.accepted2022-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProcházka, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam