dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Marešová, Anna | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:55:58Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:55:58Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46750 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje používání sociálních sítí žáky druhého stupně základní školy. V teoretické části jsou definovány pojmy sociální síť, jejich dělení a využití. Dále je stručně popsána historie sociálních sítí, nejpopulárnější sociální sítě současnosti, jejich výhody a nevýhody a také rizika, které (nejen) žáky mohou potkat. Zmíněny jsou také vývojové změny žáka staršího školního věku. Praktická část je zaměřená na výzkumné šetření, které proběhlo formou dotazníkového šetření a také formou rozhovorů. Cílem bylo zjistit, proč žáci tráví tolik volného času na sociálních sítích, jaké v nich vidí výhody a nevýhody. Výzkumného šetření se účastnili žáci ze základních škol v Jihočeském kraji. | cze |
dc.format | 59 | |
dc.format | 59 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sociální sítě | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | výhody | cze |
dc.subject | nevýhody | cze |
dc.subject | rizika | cze |
dc.subject | vývoj | cze |
dc.subject | social networks | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | advantages | eng |
dc.subject | disadvantages | eng |
dc.subject | risks | eng |
dc.subject | development | eng |
dc.title | Sociální sítě z perspektivy žáků 2. stupně ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Social media from secondary school students' perspective | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 67072 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the use of social networks by pupils of the lower secondary school. The theoretical part defines the terms such as social network, their division and use. Furthermore, the history of social networks, the most popular social networks of today, their advantages and disadvantages, as well as the risks that (not only) pupils may encounter, are briefly described. Developmental changes of pupils of older school age are also mentioned. The practical part is focused on a research survey, which took place in the form of a questionnaire survey and also in the form of interviews. The aim was to find out why pupils spend so much free time on social networks, what advantages and disadvantages they see in them. The research was attended by pupils from elementary schools in the South Bohemian Region. | eng |
dc.date.accepted | 2022-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-AJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Laibrt, Lukáš | |