• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ostatní publikace
    • Zdravotně sociální fakulta
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ostatní publikace
    • Zdravotně sociální fakulta
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Programová a funkční analýza využití technologií rozšířené reality pro vzdělávání v oblasti ochrany obyvatelstva

    Thumbnail
    View/Open
    Conference_Proceeding_USM_Kosice_2019.pdf.pdf (23.32Mb)
    Date
    2019
    Author
    Kavan, Štěpán
    null, null
    Smetana, Marek
    Rathauský, Zdeněk
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Cílem příspěvku je zpracování programové a funkční analýzy využití možností technologií rozšířené reality. Zaměřuje se na využití moderních technologií rozšířené reality pro zatraktivnění témat preventivně výchovné činnosti v oblasti ochrany obyvatelstva a širší možnosti virtualizace problematiky bezpečnosti. K dosažení cíle bylo využito systémového přístupu rešerše literatury s cílem získat dostupné informační zdroje, publikované výsledky a informace z oblasti moderních technologií rozšířené reality. Hlavním přínosem použití AR technologie je její jednoduchost a přímá interakce s učebními texty.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/624
    Collections
    • Zdravotně sociální fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV