Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorŠkrletová, Hana
dc.date.accessioned2021-11-24T14:31:50Z
dc.date.available2021-11-24T14:31:50Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-09-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6403
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Spojené kartáčovny a. s. Na základě provedené analýzy navrhnout případné změny stávajícího stavu. Teoretická část je zpracována na základě získaných poznatků z odborné a vědecké literatury zabývající se problematikou marketingu, marketingového mixu, procesem marketingového strategického řízení a systemizací jednotlivých marketingových strategií. V praktické části jsou v úvodu shrnuty základní informace o podniku jako např. historie podniku, vývoj loga, struktura zaměstnanců, organizační struktura atd. Na tento úvod o podniku navazují již provedené analýzy, dále návrh na zlepšení a projekt vytvoření e-shopu a internetových stránek. Mezi tyto analýzy patří analýza marketingového mixu, Porterova analýza pěti hybných sil, SWOT analýzy a tvorba business modelu.cze
dc.format116
dc.format116
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectstrategický marketingcze
dc.subjectmarketingové strategiecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectPorterova analýza pěti hybných silcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectbusiness modelcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectstrategic marketingeng
dc.subjectmarketing strategieseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectPorter's analysis of five driving forceseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectbusiness modeleng
dc.titleAnalýza marketingové strategie ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing strategy in the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag29008
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on the analysis of marketing strategies. The aim of the thesis was to analyse and evaluate the current marketing strategies in the company Spojené kartáčovny, PLC, and, on the basis of this analysis, to put forward possible changes of the current state. The theoretical part has been made on the basis of the information gained from the scientific literature dealing with marketing, marketing mix, strategic marketing and systemization of the particular marketing strategies. In the practical part, there is summarised basic information about the company such as the history, development of the logo, structure of the employees or the organizational structure etc. The introductory part is followed by the analyses themselves, the suggestion of the possible changes and the project study on the e-shop and web pages. These analyses include the analysis of the marketing mix, Porter?s analysis of five driving forces, SWOT analysis and creation of the business model.eng
dc.date.accepted2013-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam