Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPešek, Ondřej
dc.contributor.authorHůlová, Petra
dc.date.accessioned2021-11-25T14:12:19Z
dc.date.available2021-11-25T14:12:19Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/8145
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou reklamních tiskovin lyžařských středisek. Práce je rozdělena na část teoretickou, která představuje charakteristiky reklamního diskurzu, a část praktickou, která se věnuje analýze francouzských a českých cestovních katalogů, brožur a prospektů. Analýza se zaměřuje na jazykové prostředky, jejichž užití je typické pro reklamní diskurz.cze
dc.format95 s. (153 948 znaků)
dc.format95 s. (153 948 znaků)
dc.language.isofr
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectanalýza diskurzucze
dc.subjectreklamní diskurzcze
dc.subjectargumentacecze
dc.subjectpersvazecze
dc.subjectkatalog cestovních kancelářícze
dc.subjectbrožuracze
dc.subjectprospektcze
dc.subjectdiscourse analysiseng
dc.subjectadvertising discourseeng
dc.subjectargumentationeng
dc.subjectpersuasioneng
dc.subjecttravel agency catalogueeng
dc.subjectbrochureeng
dc.subjectleafleteng
dc.titleArgumentační a strukturní analýza reklamních tiskovin francouzských a českých cestovních agenturcze
dc.title.alternativeStructural and Argumentative Analysis of the Advertising Materials created by French and Czech Travel Agencieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22459
dc.description.abstract-translatedThe focus of present thesis is the analysis of advertising press of ski centres. The thesis is divided into two parts; the first and theoretical part presents typical facets of advertising discourse, the second and practical part includes the analysis of French and Czech travel agencies catalogues, booklets and leaflets. The analysis focuses on the language means typically used for purposes of advertising discourse.eng
dc.date.accepted2013-06-26
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFrancouzský jazykcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRadimský, Jan
dc.description.defenceDiplomantka představila svou práci a reagovala na připomínky obsažené v posudcích. V debatě se zmínila o skryté persuazi v deskriptivních textech, pojednala o některých aspektech estetické funkce reklamního jazyka a vyjádřila se k vybraným bibliografickým odkazům.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam