Prohlížení Kvalifikační práce dle autora "Betáková, Lucie"
-
Využití internetu v hodinách anglického jazyka.
Syslová, Petra (Jihočeská univerzita, 2007) -
Využití metody TPR (Total Physical Response) ve výuce angličtiny na základní škole
Břicháčková, Jana (Jihočeská univerzita, 2016)Tato diplomová práce se zabývá využitím metody TPR (Total Physical Response), která je založena na tom, že žák vůbec nemluví a pouze reaguje na verbální pokyny učitele neverbálně např. pohybem, kreslením, vybarvováním. ... -
Využití písní ve výuce angličtiny na 2. stupni ZŠ
Jeřábková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2016)Tato diplomová práce se zabývá studiem a implementací písní ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části popisuji a rozvíjím ... -
Využití písňových textů ve výuce anglického jazyka
Vošahlík, Vojtěch (Jihočeská univerzita, 2020) -
Využití různých typů inteligence žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce
Kuttenbergová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2013)Diplomová práce je věnována využití různých typů inteligencí žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce. Teoretická část se věnuje popisu teorie osvojování slovní zásoby a popisu rozmanitých inteligencí dle ... -
Využití SITCOMŮ k rozvoji komunikační kompetence žáků
Hanzal, Jaroslav (Jihočeská univerzita, 2020)Cílem této práce je zkoumat, jakým způsobem může využití sitcomu (tedy situační komedie) přispět k rozvoji komunikační kompetence (KK) žáků v anglickém jazyce. Podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky ... -
Výběr slovní zásoby pro výuku AJ na 2. stupni ZŠ
Čapek, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2020)Diplomová práce se zabývá vyučovanou slovní zásobou v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Teoretická část se věnuje kritériím pro výběr slovní zásoby a výukovými požadavky kladenými prostřednictvím kurikulárních ... -
Výuka angličtiny pro lidi s mentálním postižením
Nováková, Petra (Jihočeská univerzita, 2011)Má diplomová práce se zabývá výukou anglického jazyka pro lidi s mentálním postižením. Teoretická část popisuje hlavní cíle projektu Vivace a seznamuje s Centrem sociálních služeb Empatie. Zabývám se zde popisem termínu ... -
Výuka angličtiny pro lidi s psychickými poruchami
Einramhofová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2010)Moje diplomová práce se věnuje výuce anglického jazyka pro lidi s duševním onemocněním. V teoretické části se věnuji popisu termínů jako handicap, integrace a inkluze. Dále zde popisuji projekt VIVACE a centrum Domino. ... -
Výuka angličtiny pro zvláštní účely a příprava kurzů angličtiny pro studenty výpočetní techniky
Carbová, Anna (Jihočeská univerzita, 2009)Tématem práce je tvorba kurzu anglického jazyka pro specifické potřeby, který navštěvují studenti prvního ročníku neučitelského oboru Informační technologie na Pedagogické Fakultě Jihočeské Univerzity v Českých Budějovicích. ... -
Výuka angličtiny v distančním studiu
Synková, Karolína (Jihočeská univerzita, 2010) -
Výuka angličtiny v integrovaných třídách.
Ellis, Pavlína (Jihočeská univerzita, 2006) -
Výuka angličtiny ve Španělsku v rámci programu SOCRATES/ COMENIUS- Asistent při výuce jazyka
Konopková, Dagmara (Jihočeská univerzita, 2007)Tato diplomová práce se zabývá mým pobytem na škole C.P.I. Tino Grandio, Guntín, Španělsko, kde jsem ve školním roce 2006/2007 měla možnost působit jako asistent při výuce angličtiny v rámci programu SOCRATES/COMENIUS. V ... -
Výuka gramatiky v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Vránová, Monika (Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se zaměřuje na výuku gramatiky v učebnicích pro 2. stupeň základních škol. Cílem práce je porovnat tři sady učebnic, které se běžně používají na základních školách z hlediska prezentace a procvičování ... -
Výuka reálií na základní škole
Šípková, Michaela (Jihočeská univerzita, 2007) -
Výuka slovní zásoby pomocí interaktivní tabule
Butorová, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2010)Cílem této diplomové práce je připravit a prakticky vyzkoušet prezentaci a následné procvičení slovní zásoby pomocí interaktivní tabule. Témata slovní zásoby vychází z RVP a jsou určena pro 6. ročník ZŠ. Jako základní ... -
Výuka výslovnosti v učebnicích anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Skalská, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2017)Tato diplomová práce se zabývá problematikou výuky výslovnosti anglického jazyka, konkrétně jde o porovnání pěti učebnicových řad, které se v současnosti běžně užívají na základních školách. Cílem práce je zjistit, jak se ... -
Výzkum čtecích dovedností v anglickém jazyce u žáků posledních ročníků základních škol
Janů, Marcela (Jihočeská univerzita, 2004) -
Význam kontextu ve výuce slovní zásoby.
Tvarůžková, Monika (Jihočeská univerzita, 2007)Cílem této diplomové práce je posoudit výuku slovní zásoby na základní škole z hlediska dvou odlišných přístupů - prvního, kdy slovní zásoba je prezentována izolovaně a druhého, kdy se žáci sami jakýmkoli způsobem snaží ... -
Zpětná vazba v interakci ve třídě
Švejdová, Martina (Jihočeská univerzita, 2010)Diplomová práce ''Zpětná vazba v interakci ve třídě'' je zaměřena na poskytování či neposkytování zpětné vazby učitelem žákovi v běžné každodenní školní interakci a zdali má tato vazba spíše evaluační či komunikativní ...