• Analýza mezinárodního obchodu s kávou 

      Pražáková, Andrea (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem diplomové práce je analyzovat současnou situaci v mezinárodním obchodu s kávou. Bude navržen a proveden dotazníkový průzkum mezi místními dovozci a zpracovateli kávy - pražírnami. Následovat bude analýza dotazníků, ...
    • Analýza složení pitného režimu u studentů vysokých škol v ČR 

      Veselková, Barbora (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce se zabývá analýzou pitného režimu u studentů Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Teoretická část se zabývá celkově pitným režimem, vhodností hojně diskutovaných a velmi užívaných ...
    • Analýza složení pitného režimu u studentů vysokých škol v SR (UPŠJ v Košiciach) 

      Pešková, Šárka (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato diplomová práce mapuje analýzu pitného režimu u studentů Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košicích. Prostřednictvím dotazníkového šetření byla získána data, která byla následně zpracovávána. Šetření se zúčastnili ...
    • Fairtradová káva na českém trhu 

      Pilná, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce pojednává o fairtradové kávě na českém trhu. Teoretický přehled podává základní informace o kávě, o systému fair trade a o fairtradové kávě. Praktická část je zaměřena na identifikaci dostupného ...
    • Káva, čaj a čokoláda v každodenní kultuře raně novověkých šlechtických sídel v českých zemích 

      Marešová, Dana (Jihočeská univerzita, 2016)
      Předkládaná diplomová práce Káva, čaj a čokoláda v každodenní kultuře raně novověkých šlechtických sídel v českých zemích se věnuje dějinám každodennosti šlechty v Království českém a Markrabství moravském od poloviny 17. ...
    • KOFEIN A JEHO VÝZNAM V DIETNÍM REŽIMU ADOLESCENTŮ 

      Andrýsková, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Bakalářská práce uvádí výsledky studie zabývající se významem kofeinu v dietním režimu adolescentů. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou kofeinu, popisuje žádoucí i nežádoucí účinky kofeinu na lidský organismus ...
    • Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy 

      Pincová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem práce je na základě výzkumu spotřebního a nákupního chování navrhnout možné postupy pro výrobce nebo obchodníky. Cílem je zjistit konkrétní chování konzumentů kávy, jejich zvyky a preference. Dalším cílem je najít ...
    • Specifika marketingové komunikace v České republice 

      Suchá, Věra (Jihočeská univerzita, 2012)
      Základem pro úspěšný televizní reklamní spot je určit specifika, typická pro produkt, která jsou přijatelná v zemi, kde bude spot vysílán. Cílem kávy, jakožto samotného produktu, je působit na smysly, vzbudit chuť a to ...
    • Spotřební chování na trhu s kávou 

      Vacková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2011)
      Cílem této bakalářské práce je analyzovat spotřební chování na trhu s kávou, jaký způsob přípravy kávy spotřebitelé preferují, faktory důležité při výběru kávy. Nejprve byla získána sekundární data z odborné literatury. ...
    • Trendy ve spotřebě kávy 

      Provázková, Eliška (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem marketingového výzkumu v této práci je zjistit, metodou dotazování alespoň u 200 respondentů, zda existují nějaké rozdíly v přípravě kávy mezi spotřebiteli s různým pohlavím, věkem, vzděláním a velikostí bydliště. ...
    • Užívání kofeinu u žáků druhého stupně základní školy ve Vodňanech. 

      Šmidmajerová, Edita (Jihočeská univerzita, 2014)
      Tato bakalářská práce se zabývá užíváním kofeinových nápojů u žáků na druhém stupni základní školy ve Vodňanech. V dnešní době začíná být u pubescentů nadměrná konzumace nápojů obsahujících kofein velký problém. Vybrala ...
    • Význam kofeinu v dietním režimu pubescentů 

      Rubešová, Jitka (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce se zabývá významem kofeinu v dietním režimu pubescentů. Teoretická část se zabývá kofeinem a jeho účinky na lidský organismus, popisuje nejznámější zdroje kofeinu. Dále charakterizuje období pubescence z hlediska ...