Prohlížení Kvalifikační práce dle předmětu "káva"
Zobrazují se záznamy 1-12 z 12
-
Analýza mezinárodního obchodu s kávou
(Jihočeská univerzita, 2020)Cílem diplomové práce je analyzovat současnou situaci v mezinárodním obchodu s kávou. Bude navržen a proveden dotazníkový průzkum mezi místními dovozci a zpracovateli kávy - pražírnami. Následovat bude analýza dotazníků, ... -
Analýza složení pitného režimu u studentů vysokých škol v ČR
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce se zabývá analýzou pitného režimu u studentů Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Teoretická část se zabývá celkově pitným režimem, vhodností hojně diskutovaných a velmi užívaných ... -
Analýza složení pitného režimu u studentů vysokých škol v SR (UPŠJ v Košiciach)
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato diplomová práce mapuje analýzu pitného režimu u studentů Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košicích. Prostřednictvím dotazníkového šetření byla získána data, která byla následně zpracovávána. Šetření se zúčastnili ... -
Fairtradová káva na českém trhu
(Jihočeská univerzita, 2016)Tato bakalářská práce pojednává o fairtradové kávě na českém trhu. Teoretický přehled podává základní informace o kávě, o systému fair trade a o fairtradové kávě. Praktická část je zaměřena na identifikaci dostupného ... -
Káva, čaj a čokoláda v každodenní kultuře raně novověkých šlechtických sídel v českých zemích
(Jihočeská univerzita, 2016)Předkládaná diplomová práce Káva, čaj a čokoláda v každodenní kultuře raně novověkých šlechtických sídel v českých zemích se věnuje dějinám každodennosti šlechty v Království českém a Markrabství moravském od poloviny 17. ... -
KOFEIN A JEHO VÝZNAM V DIETNÍM REŽIMU ADOLESCENTŮ
(Jihočeská univerzita, 2013)Bakalářská práce uvádí výsledky studie zabývající se významem kofeinu v dietním režimu adolescentů. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou kofeinu, popisuje žádoucí i nežádoucí účinky kofeinu na lidský organismus ... -
Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy
(Jihočeská univerzita, 2015)Cílem práce je na základě výzkumu spotřebního a nákupního chování navrhnout možné postupy pro výrobce nebo obchodníky. Cílem je zjistit konkrétní chování konzumentů kávy, jejich zvyky a preference. Dalším cílem je najít ... -
Specifika marketingové komunikace v České republice
(Jihočeská univerzita, 2012)Základem pro úspěšný televizní reklamní spot je určit specifika, typická pro produkt, která jsou přijatelná v zemi, kde bude spot vysílán. Cílem kávy, jakožto samotného produktu, je působit na smysly, vzbudit chuť a to ... -
Spotřební chování na trhu s kávou
(Jihočeská univerzita, 2011)Cílem této bakalářské práce je analyzovat spotřební chování na trhu s kávou, jaký způsob přípravy kávy spotřebitelé preferují, faktory důležité při výběru kávy. Nejprve byla získána sekundární data z odborné literatury. ... -
Trendy ve spotřebě kávy
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem marketingového výzkumu v této práci je zjistit, metodou dotazování alespoň u 200 respondentů, zda existují nějaké rozdíly v přípravě kávy mezi spotřebiteli s různým pohlavím, věkem, vzděláním a velikostí bydliště. ... -
Užívání kofeinu u žáků druhého stupně základní školy ve Vodňanech.
(Jihočeská univerzita, 2014)Tato bakalářská práce se zabývá užíváním kofeinových nápojů u žáků na druhém stupni základní školy ve Vodňanech. V dnešní době začíná být u pubescentů nadměrná konzumace nápojů obsahujících kofein velký problém. Vybrala ... -
Význam kofeinu v dietním režimu pubescentů
(Jihočeská univerzita, 2013)Práce se zabývá významem kofeinu v dietním režimu pubescentů. Teoretická část se zabývá kofeinem a jeho účinky na lidský organismus, popisuje nejznámější zdroje kofeinu. Dále charakterizuje období pubescence z hlediska ...