Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorLišková, Eva
dc.date.accessioned2021-11-26T14:12:23Z
dc.date.available2021-11-26T14:12:23Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/10738
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat současný vývoj podniku, zvážit budoucí podobu firmy na úrovni střední velikosti, zjistit potenciál trhu a navrhnout optimální marketingovou politiku firmy. Hlavním cílem je návrh doporučení k rozšíření firmy a ke zvýšení konkurenceschopnosti tohoto transformovaného podniku. V práci je zmapován vývoj podniku z hlediska financování, nákupu, výroby, skladování, distribuce, řízení lidských zdrojů a marketingu. Dále je analyzováno vnitřní prostředí, což zahrnuje finanční analýzu a analýzu zdrojů a kompetencí. Analýza vnějšího prostředí zahrnuje analýzu konkurence, analýzu atraktivity prostředí a STEP analýzu. SWOT analýza shrnuje vnitřní faktory podniku (silné a slabé stránky) a vnější faktory prostředí (příležitosti a ohrožení) z obou analýz. K analýzám a vyhodnocení jsou použity údaje z let 2004 až 2008. Výsledkem této práce je zjištění, že firma je schopna se transformovat na střední podnik v průběhu dvou let, kdy přijme 10 - 12 zaměstnanců. Je však třeba snížit zadluženost firmy a v současné době neinvestovat. Ke zvýšení konkurenceschopnosti a ke zvýšení tržeb zavede na trh nový produkt a pomocí agentury Czech Trade osloví nové zahraniční trhy.cze
dc.format84 s.
dc.format84 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmalý a střední podnikcze
dc.subjecttransformacecze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectsmall and medium enterprise (SME)eng
dc.subjecttransformationeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectcompetitiveeng
dc.subjectmarketeng
dc.titleStrategie transformace firmy z úrovně malého na úroveň středního podnikucze
dc.title.alternativeStrategy business transformation from the small to medium enterprise leveleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9149
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis is to analyze the current developments in the enterprise, consider the future business at a medium-size, to determine the potential market and propose the optimal marketing policy of the company. The main objective is to draft recommendations to expand business and increase the competitiveness of the transformed company. The work is to monitor the development of enterprise in terms of finance, purchasing, production, storage, distribution, human resource management and marketing. It is also analyzed the internal environment, which includes financial analysis and an analysis of resources and competencies. Analysis of the external environment involves an analysis of competition, analysis of the attractiveness and STEP analysis. SWOT analysis summarizes the enterprise internal factors (strengths and weaknesses) and external environmental factors (opportunities and threats) analysis of the two. The analysis and evaluation is used of the data from the years 2004 to 2008. The result of this dissertation is the finding that the company is able to transform the medium-sized enterprise within two years, which take 10 - 12 employees. However, it should be to reduce the indebtedness of the company and is currently disinvest. To increase the competitiveness and the increase in sales on the market introduces a new product and using the Czech Trade Agency reach new foreign markets.eng
dc.date.accepted2009-06-09
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineProvozně podnikatelský oborcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam